اجرای طرح آمادگی زمستانی حوزه خدمات شهری در منطقه ۸
اجرای طرح آمادگی زمستانی حوزه خدمات شهری در منطقه ۸
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: «خطاب به برخی می‌گویم، کمی تاریخ معاصر مطالعه کنید تا سرنوشت رهبرانی که به‌ آمریکا و صهیونیسم اعتماد کردند را بدانید.

۸
شهردار منطقه ۸ تبریز از عملیاتی شدن “طرح آمادگی زمستانی حوزه خدمات شهری” در تمامی معابر تحت پوشش این منطقه، از ۱۵ آبان ماه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، علی مدبر گفت: اجرای طرح یکپارچه خدمات شهری در آستانه فصل زمستان با عنوان “طرح آمادگی زمستانی حوزه خدمات شهری” در راستای “تبریز شهر همیشه تمیز” توسط معاونت خدمات شهری این منطقه، از ۱۵ آبان به اجرا در می‌آید.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی مدون معاونت خدمات شهری منطقه، طرح مذکور شامل لایروبی و شستشوی جوی‌ها و کانال‌ها و رسیدگی به وضعیت زیرگذرها برای رفع احتمالی آبگرفتگی در مواقع بارش، امحاء آگهی‌ها، پاک‌سازی قطعات خالی، رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر و رسیدگی به پل‌های عابر پیاده است که از نیمه آبان سال جاری تحت عنوان “طرح آمادگی زمستانی حوزه خدمات شهری” عملیاتی می‌شود.
مدبر ساماندهی سد معبر و رفع موانع فیزیکی و آماده‌باش ماشین‌آلات خدمات شهری برای مقابله با یخبندان معابر و همچنین لکه‌گیری آسفالت را از سایر آیتم‌های طرح یکپارچه خدمات شهری منطقه ۸، اعلام کرد.