موفقیت بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی برای گشایش LC در کشور روسیه
موفقیت بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی برای گشایش LC در کشور روسیه
مدیر شعب بانک سپه منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: بانک سپه اولین بانک ایرانی است که موفق به گشایش LC در کشور روسیه شده است و امیدواریم با این اقدام، بخشی از فرایند تجارت با این کشور تسهیل شود.

به گزارش قلم پرس، رضا عظیمی؛ مدیر شعب بانک سپه منطقه آذربایجان‌شرقی در همایش عرضه و پذیرش و تامین مالی با تاکید بر اینکه شبکه بانکی پاسخگوی نیاز مالی شرکت‌های تولیدی نیست، توجه به ضرورت تامین مالی از طریق بازار سرمایه را مورد تاکید قرار داد.
وی ادامه داد: مشکلات شرکت‌های تولیدی در خصوص تامین مالی از طریق بانک‌ها، تهیه مواد اولیه، نیروی انسانی، فروش محصولات و… قابل درک است و سیستم بانکی با تمام توان در صدد حل این موارد است.
عظیمی گفت: بانک سپه اولین بانک ایرانی است که موفق به گشایش LC در کشور روسیه شده است و امیدواریم با این اقدام، بخشی از فرایند تجارت با این کشور تسهیل شود.

در ادامه  مهدی امینی؛ رئیس کمیسیون بانک، مالیات و تامین اجتماعی اتاق تبریز در این نشست با اشاره به وجود مشکلات متعدد واحدهای تولیدی در حوزه‌های تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانکی گفت: واحدهای تولیدی برای توسعه فعالیت‌های خود نیازمند تامین مالی مناسب از سوی بانک‌ها هستند.
وی افزود: تحریم‌های بین‌المللی صادرکنندگان و واردکنندگان را با چالش‌های عدیده‌ای در خصوص انتقال پول مواجه کرده است.
امینی با اشاره به محدودیت بانک‌ها در تزریق سرمایه به واحدهای تولیدی، تامین مالی از طریق بازار سرمایه را در این شرایط امری ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/