موغام، زمینه‌ساز آشنایی با اصالت و فرهنگ
موغام، زمینه‌ساز آشنایی با اصالت و فرهنگ

به گزارش قلم پرس، شرکت کننده جوان در رشته تار آذری تمرکز برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری بر هنر اصیل را زمینه‌ساز تشویق جوانان بر هنرآموزی صحیح دانست. سپهر مسلمی شرکت کننده ۱۹ ساله در رشته نوازندگی تار آذری که آموزش را از ۹ سالگی آغاز کرده است، برگزاری سومین جشنواره موسیقی موغام را عاملی […]

به گزارش قلم پرس، شرکت کننده جوان در رشته تار آذری تمرکز برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری بر هنر اصیل را زمینه‌ساز تشویق جوانان بر هنرآموزی صحیح دانست.

سپهر مسلمی شرکت کننده ۱۹ ساله در رشته نوازندگی تار آذری که آموزش را از ۹ سالگی آغاز کرده است، برگزاری سومین جشنواره موسیقی موغام را عاملی شوق‌انگیز در بین جوانان هنرآموز معرفی و تصریح کرد: وجود عرصه‌های رقابتی با کیفیت بالا، موجب رشد استعدادهای برتر با انگیزه‌ای مضاعف می‌شود.

وی که تاکنون مقام‌های اول و سوم را در جشنواره موسیقی جوان کشور در دوره‌های سیزدهم و چهاردهم کسب کرده است، با قدردانی از زحمات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در برگزاری این دوره از جشنواره موسیقی موغام ادامه داد: وجود اساتید ممتاز و دارای سابقه بسیار عالی به عنوان هیات داوران در جشنواره موغام باعث می‌شود تا شرکت کنندگان در خصوص جایگاه واقعی هنرآموزی به خود آگاهی رسیده و گام‌های بعدی را به درستی بردارند.

این شرکت کننده ۱۹ ساله با مشایعت استاد مجید رحیمی پور در جشنواره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش نیز مقام دوم را کسب کرده و در خانواده‌ای هنرمند بالیده که پدر وی نیز استاد آواز بوده و دستی در ادبیات و شعر نیز دارد.