مهاجری: به دنبال جبران نتیجه دو هفته قبل هستیم/تراکتور تیم ریشه‌داری است
مهاجری: به دنبال جبران نتیجه دو هفته قبل هستیم/تراکتور تیم ریشه‌داری است
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با وجود نتایج خوب در ابتدای فصل، دو هفته اخیر شکست‌های سنگین متحمل و مصمم به جبران هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم ریشه‌دار و پرهواداری است و این موضوع فردا کار ما را سخت خواهد کرد، هر چند در این دیدار پرشورها در ورزشگاه حضور ندارند و این از هیجان بازی خواهد کاست و ما هم بدون توجه به نام تراکتور وارد میدان خواهیم شد.

وی گفت: ما فصل را خوب شروع کردیم و نتایج قابل قبولی را کسب کردیم اما در دو هفته اخیر نتایج ضعیفی را کسب کرده و از بابت این شکست‌های سنگین از هواداران تیم عذرخواهی کرده و تلاش می‌کنیم که تیم را به شرایط مطلب ابتدای فصل رسانده و نتایج دو هفته گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بیان کرد: اتفاق خاصی بعد از بازی مقابل گل گهر حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشده و بزرگنمایی شده است. خیلی از تیم‌های بزرگ شکست‌های سنگین را متقبل شدند و مهم این است که مجموعه مصمم است که تیم را به وضعیت ابتدای فصل برساند و اتفاقات رخ داده در تمرین تیم نیز تنها از سوی یک نفر بوده و ما در حال ریکاوری بودیم که متاسفانه آن اتفاق افتاد و نباید به کل باشگاه تعمیم داد.

مهاجری تاکید کرد: ما با قدرت حریف به میدان می‌رویم و جایی سعی می‌کنیم بازی را کنترل کنیم و بعضی مواقع هم شرایط طوری است که برای برد و حمله به میدان می‌رویم و در برابر پرسپولیس زمانی یک بر صفر جلو بودیم یک فرصت گلزنی را از دست داده و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم.

وی گفت: نفت مسجد سلیمان هم از داوری‌های متضرر شده اما قصد شکوه و گلایه نداریم و باید بگویم ما به داوران چه داده‌ایم که از آنها داوری خوب می‌خواهیم. در مورد تماشاگران هم باید بگویم روح فوتبال با حضور تماشاگران‌اش است و بدون آنها بازی بدون لذت و زیبایی خواهد بود.

انتهای پیام/