ممنوعیت تجمع و دورهمی در پارک‌ها و طبیعت مراغه / جان باختن ۲ جوان کرونایی در مراغه
ممنوعیت تجمع و دورهمی در پارک‌ها و طبیعت مراغه / جان باختن ۲ جوان کرونایی در مراغه

به گزارش قلم پرس از  مراغه، سیدعلی موسوی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: با افزایش ۲ برابری آمار مبتلایان به کرونا، تجمع و دورهمی در پارک‌ها و  طبیعت مراغه ممنوع شد. فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: با افزایش تعداد بیماران و بستری‌ها در این شهرستان روز انس با طبیعت هرگونه تجمع و دورهمی در […]

به گزارش قلم پرس از  مراغه، سیدعلی موسوی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: با افزایش ۲ برابری آمار مبتلایان به کرونا، تجمع و دورهمی در پارک‌ها و  طبیعت مراغه ممنوع شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: با افزایش تعداد بیماران و بستری‌ها در این شهرستان روز انس با طبیعت هرگونه تجمع و دورهمی در پارک‌ها، بوستان‌ها و طبیعت این شهر ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: تعداد بستری‌های کرونا در مراغه از ۲۳ نفر در دو هفته قبل به بیش از ۵۰ نفر در زمان حاضر رسید ه است.

موسوی اضافه کرد: عادی انگاری کرونا در مراغه موجب شده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان به زیر ۵۰ درصد برسد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خانواده‌ها ، سطح شهر و بازار زمینه ساز پیک چهارم کرونا با شدت بیشتر نسبت به دفعات قبل خواهد بود.

وی افزود: افزایش نظارت بر بازار، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، مراکز شلوغ خدماتی در روزهای آینده برای کنترل پیک جدید بسیار ضروری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: تعداد بیماران مبتلا و بستری در روزهای گذشته به ۲ برابر نسبت به قبل از عید نوروز رسیده است.

اصغر تنومند افزود‌: این روزها جان باختن ۲ جوان و بستری شدن یک نفر جوان کرونایی بدحال در بخش مراقبت های ویژه نشان می دهد کرونا با شدت بیشتری در حال جولان دادن است.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۴۴۱ نفر در مراغه به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام / ۶۰۰۰۷