معضل ترافیک با اجرای طرح های مناسب برطرف می شود
معضل ترافیک با اجرای طرح های مناسب برطرف می شود

با توجه به ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر و نقش ادارات در ایجاد این معضل، طبق مطالعات انجام یافته می توان با همکاری و اجرای طرح های مناسب ترافیکی این مشکل را تا حد زیادی حل کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اصغر […]

با توجه به ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر و نقش ادارات در ایجاد این معضل، طبق مطالعات انجام یافته می توان با همکاری و اجرای طرح های مناسب ترافیکی این مشکل را تا حد زیادی حل کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ مدیرعامل این سازمان با اعلام مطلب فوق گفت: معاونان حمل و نقل مناطق، مجموعه معاونت و سازمان با تعامل در ساماندهی و ایمن سازی ترافیک شهر می تواند تاثیر مثبتی بر ناهنجاری های ترافیک داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر تشکیل اکیپ های کارگاهی، عنوان کرد: تلاش داریم با کاهش برون سپاری و استفاده حداکثری از پتانسیل همکاران مجموعه در بودجه شهرداری صرفه جویی کرده و حداکثر بهره را از توانمندی های کارکنان داشته باشیم.

آدی بیگ با اشاره به لزوم اجرای طرح های مختلف برای حل معضل ترافیک، یادآور شد: با توجه به ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر و نقش ادارات در ایجاد این معضل، طبق مطالعات انجام یافته می توان با همکاری ادارات و اجرای طرح های مناسب ترافیکی این مشکل را تا حد زیادی حل کرد.