معرفی پاشایی  به عنوان  بیست و نهمین  فرماندار هشترود
معرفی پاشایی  به عنوان  بیست و نهمین  فرماندار هشترود

طی مراسمی با حضور تراب محمدی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار از زحمات علیرضا توری تقدیر و با حکم عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی ابوالفضل پاشایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هشترود معارفه شد. به گزارش قلم پرس،از هشترود، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ظهر در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان […]



طی مراسمی با حضور تراب محمدی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار از زحمات علیرضا توری تقدیر و با حکم عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی ابوالفضل پاشایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هشترود معارفه شد.

به گزارش قلم پرس،از هشترود، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ظهر در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هشترود اظهار کرد: امروز در سایه دولت قوی، امام و شهدا ایران و ایرانی در هر جای دنیا مورد تکریم قرار می‌گیرد.

محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هشترود گفت: کارکنان ادارات باید اخلاق پسندیده با ارباب رجوع داشته باشند و برای خدا و خالصانه کار کنند.

وی در ادامه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند امسال تاکید کرد و از مجریان برگزاری انتخابات خواست بی‌طرفی خود را در انتخابات نشان دهند و حق هیچ گونه دخالت در امر انتخابات را ندارند.

محمدی به سبقه تاریخی شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: این شهرستان از لحاظ فرهنگی تاریخی و گردشگری دارای پتانسیل‌های فراوان است که باید احصا شود.

وی وجود معادن مختلف در شهرستان را مغتنم دانست و گفت : این شهرستان می‌تواند جزء شهرستان‌‍های موفق و بالقوه در تمام زمینه‌ها باشد.

حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود نیز در این مراسم هم بر تکمیل برخی طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: با تکمیل آنها زمینه اشتغال و عمران و آبادانی شهرستان رونق می‌گیرد.

وی از مسئولان خواست ارباب رجوع را تکریم کنند و مشکلات آنها را در اسرع وقت حل کنند و امروز و فردا نکنند.

ابوالفضل پاشایی ۲۰ امین فرماندار بعد از انقلاب اسلامی و ۲۹ امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است.

” جمادی ” نخستین فرماندار بعد از ارتقاء بخش سراسکند به شهرستان در سال ۳۷ و “ابراهیم محمودیان ” اولین فرماندار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بود..

پاشایی قبل از این فرماندار شهرستان بستان آباد بود و توری هم به عنوان فرماندار شهرستان بستان آباد معارفه شد.

پایان پیام/