معرفی فرماندار جدید تبریز تا دو هفته آینده/ چالش های بزرگ استان از زبان استاندار +فیلم
معرفی فرماندار جدید تبریز تا دو هفته آینده/ چالش های بزرگ استان از زبان استاندار +فیلم

استاندار آذربایجان‌شرقی از انتخاب فرمااندار تبریز در هفته  های آینده خبر داد. مجید خدابخش  امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و مطبوعات استان در غرفه مشترک قلم پرس و عصر تبریز طی گفت و گو با خبرنگار این مجموعه اظهار داشت: طی یک ماه گذشته آنچه در رسانه های و فضای مجازی […]

استاندار آذربایجان‌شرقی از انتخاب فرمااندار تبریز در هفته  های آینده خبر داد.

مجید خدابخش  امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و مطبوعات استان در غرفه مشترک قلم پرس و عصر تبریز طی گفت و گو با خبرنگار این مجموعه اظهار داشت: طی یک ماه گذشته آنچه در رسانه های و فضای مجازی و جامعه مطرح بوده چالش اصلی استان در سه بخش احیای دریاچه ارومیه، رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ مردم انتظار دارند اقداماتی انجام شود و در زمینه اقدامات انجم شده توضیحاتی ارایه شود و اسومین چالش قدام ملی در زمینه اشتغال جوانان خصوصاً جوانان فارغ‌التحصیل است که برای هر کدام باید برنامه‌های مدون طراحی شود.

وی افزود: از پنجم مهرماه سال جاری در استانداری آذربایجان‌شرقی کارم را آغاز کرده‌ام و با توجه به شناخت از استان و رسانه‌های مکتوب، کانال‌های تلگرامی و رسانه ملی موضوعات احیای دریاچه ارومیه و تبریز ۲۰۱۸ و اشتغال سه چالش اصلی استان هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخش حاشیه‌نشینی و مشکلات در این زمینه، ابراز کرد: حاشیه‌نشینی جزو پنج آسیب اجتماعی کشور بوده و در همه شهرهای بزرگ با این مشل مواجه هستند که حتی رئیس جمهور در معرفی وزیر راه و شهرسازی به ساماندهی و بهسازی این موضوع در کشور تاکید کرد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع حاشیه‌نشینی علاوه بر بهسازی شهر و اقدامات عمرانی می‌تواند اشتغال‌زایی و فعالیت فرهنگی را نیز ایجاد کند تا آرام آرام بتوان استان را به سمت توسعه ارتقا داد.

خدابخش در رابطه با معرفی فرماندار تبریز بیان داشت: تمام بررسی‌ها در حال انجام بوده و رو به اتمام است و تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص ایننکه خرین کتابی که مطلعه کرده اید کدام کتاب بوده است، گفت: آخرین کتابی که مطالعه کرده ام کتابی در مورد تاریخ مطبوعات نوشته محمد عزیزی است.