معاون رئیس جمهور: مشکلات کشور از دوره‌های متعدد تلمبار شده  است/باید سراغ خود مردم برویم
معاون رئیس جمهور: مشکلات کشور از دوره‌های متعدد تلمبار شده  است/باید سراغ خود مردم برویم

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: هر چند سفرها راهی برای رفع مشکلات است اما مشکلات از دوره های متعدد تلمبار شده و کشور پر از پروژه های نیمه تمام و مطالبات به حق مردم است. به گزارش قلم پرس،از شهرستان هشترود، سیدامیرحسین مدنی که در ترکیب هیات همراه رییس جمهور به […]



معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: هر چند سفرها راهی برای رفع مشکلات است اما مشکلات از دوره های متعدد تلمبار شده و کشور پر از پروژه های نیمه تمام و مطالبات به حق مردم است.

به گزارش قلم پرس،از شهرستان هشترود، سیدامیرحسین مدنی که در ترکیب هیات همراه رییس جمهور به استان سفر کرده است، امشب در جلسه شورای اداری شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود با بیان اینکه هدف از حضور در شهرستان هشترود ابلاغ سلام ریاست جمهوری محترم بوده که صمیمانه علاقه داشتند به تمام شهرستان‌ها سفر کنند، اظهار کرد: هر چند سفرها راهی برای رفع مشکلات است اما مشکلات از دوره‌های متعدد تلمبار شده و کشور پر از پروژه‌های نیمه تمام و مطالبات به حق مردم است.

 وی ادامه داد: طی این سفرها هرچند یکسری مشکلات بر اساس اولویت ها را رفع خواهد شد اما برخی از دغدغه های به حق مردم در زمان کنونی امکان تحقق ندارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اضافه کرد: در سال های اخیر از نرم افزار شعارهای اصلی انقلاب  فاصله گرفتیم، باید سراغ خود مردم برویم چرا که اگر مردم پای کار بیایند بسیاری از مشکلات رفع می شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان هشترود گفت: بحث فاضلاب شهرستان علاوه بر اینکه اثرات زیست محیطی دارد ممکن است سلامت منطقه را با تهدید روبرو کند با توجه به این موضوع باید در این خصوص اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شود.

مدنی بیان کرد: شهرستان هشترود ظرفیت بالایی در اشتغال و کارآفرینی ارد و دولت تلاش میکند تا از این ظرفیت ها حمایت کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از شهرستان هشترود از پروژه نیمه تمام تصفیه خانه فاضلاب شهر هشترود و نمایشگاه صنایع دستی بازدید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵/م