مطهری: پیروزی ترامپ به نفع ایران است
مطهری: پیروزی ترامپ به نفع ایران است

نایب رئیس مجلس، گفت: پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ایران است، زیرا دموکرات ها با برنامه تر بوده و با پنبه سر می برند و کینه و دشمنی بیشتری نسبت به جمهوری اسلامی دارند. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری، با اشاره به پیروزی دونالد […]

نایب رئیس مجلس، گفت: پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ایران است، زیرا دموکرات ها با برنامه تر بوده و با پنبه سر می برند و کینه و دشمنی بیشتری نسبت به جمهوری اسلامی دارند.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری، با اشاره به پیروزی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: انتخاب ترامپ به نفع ایران تمام شد، زیرا مواضع وی درباره خاورمیانه و بحران سوریه خوب بوده، همچنین ترامپ برای بهبود روابط با روسیه تمایل دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ترامپ نگاه و رویکرد خوبی به عربستان ندارد، افزود: درباره اظهارات وی در رابطه با برجام نیز فکر نکنم که ترامپ در عمل با آن مخالفت کند، حتی در صورت مخالفت وی با توافق هسته ای، این مسئله به نفع ما تمام می شود.

نایب رئیس مجلس، تصریح کرد: پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ایران است، زیرا دموکرات ها با برنامه تر بوده و با پنبه سر می برند و کینه و دشمنی بیشتری نسبت به جمهوری اسلامی دارند.