مشاور وزیر کشور: تداوم ترویج شبهه در سلامت انتخابات نوعی فتنه نرم علیه حق الناس و  اقتدار نظام است
مشاور وزیر کشور: تداوم ترویج شبهه در سلامت انتخابات نوعی فتنه نرم علیه حق الناس و  اقتدار نظام است

مشاور وزیر کشور، تداوم ترویج شبهه و تشکیک در سلامت انتخابات را نوعی فتنه نرم علیه حق الناس و اقتدار نظام و در تقابل با منویات مقام معظم رهبری دانست و با تاکید بر اینکه وزارت کشور به سلامت برگزاری این انتخابات افتخار می کند،گفت: عده ای به دنبال تلخ کردن کام شیرین ملت از […]

مشاور وزیر کشور، تداوم ترویج شبهه و تشکیک در سلامت انتخابات را نوعی فتنه نرم علیه حق الناس و اقتدار نظام و در تقابل با منویات مقام معظم رهبری دانست و با تاکید بر اینکه وزارت کشور به سلامت برگزاری این انتخابات افتخار می کند،گفت: عده ای به دنبال تلخ کردن کام شیرین ملت از این حماسه تاریخی هستند.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، روح الله جمعه ای درباره اظهارات یکی از مسوولان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی مبنی بر تخلفات وزارت کشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، افزود: جای تعجب است چرا برخی حاضر به دریافت و درک پیام حماسی و پرشور و شعور مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیستند.
وی ادامه داد: پیام این انتخابات موجب شعف و سرور همه علاقمندان و دلسوزان نظام شد و به ویژه رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جشن حماسی انتخابات یاد کردند اما گویا عده ای به بهانه های مختلف، درصدد زیر سوال بردن زحمات مسوولان اجرایی انتخابات و تلخ کردن کام شیرین ملت از این حماسه تاریخی هستند.
مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور به هیچ عنوان تابع جوسازی ها نخواهد شد و برابر با قانون رفتار خواهد کرد، گفت: وزیر کشور و سایر مسوولان وزارت کشور بارها گفته اند صرفا مطابق با قانون اقدام خواهند کرد و نتایج تفکیکی انتخابات را پس از تائید شورای نگهبان در اختیار عموم قرار خواهند داد چرا که این انتخابات را سند پرافتخار صداقت، شفافیت و سلامت عملکرد خود می دانند و اتفاقا بسیار مشتاق هستند تا این گواه ملی مورد بررسی و تحلیل های علمی و کارشناسی سیاسی و اجتماعی نیز قرار گیرد.
جمعه ای افزود: وزارت کشور دولت یازدهم در دو مقطع زمانی چهار انتخابات باشکوه و حساس مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهرو روستا را در کمال امنیت و سلامت و با اجرای مر قانون و همکاری کم نظیر با شورای نگهبان برگزار کرد و در منطقه ای پر التهاب و تلاطم، زمینه ساز جلوه گری گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ ملی و مردم سالاری دینی در برابر چشم جهانیان شد.
وی اصرار بر ایجاد شائبه و ذهنیت سوء در سلامت برگزاری انتخابات را وجه دیگری از فتنه نرم علیه حق الناس و اقتدار نظام توصیف کرد و گفت: جای تعجب است کسانی که به صراحت در ایام انتخابات قانون را زیر پا گذاشتند و خود را فراتر از هر ضوابط و مقرراتی دانسته و در یکی از تخلفات واضح و آشکار در روز آخر تبلیغات با وجود مخالفت تمامی مراجع قانونی و رسمی اقدام به برگزاری تجمعی غیر قانونی در یکی از میادین اصلی شهر مشهد کردند، امروز دم از قانون و منطق حقوقی می زنند.
مشاور وزیر کشور افزود: خوب است به جای ایجاد شبهه در جشن حماسی انتخابات، برای مردم در خصوص محل تامین هزینه های سرسام آور و منشاء انبارهای اقلام تبلیغاتی خود توضیح دهند.
جمعه ای تاکید کرد: چنین گزارشات، اطلاعات و جهت سازی های نادرست مبنای تحلیل و اظهارات و مواضع بزرگان و به ویژه عموم مراجع و علمای گرانقدر و آگاه نخواهد شد.