مسئولان برای گرفتن مطالبات فرهنگیان باید چکمه آهنین بپوشند
مسئولان برای گرفتن مطالبات فرهنگیان باید چکمه آهنین بپوشند

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تاکید دارد که مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید با پوشیدن چکمه آهنین و تردد دائم در سازمان برنامه و بودجه اعتبارات مطالبات فرهنگیان را وصول کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی در خصوص عدم پرداخت به موقع معوقات و مطالبات فرهنگیان و […]

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تاکید دارد که مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید با پوشیدن چکمه آهنین و تردد دائم در سازمان برنامه و بودجه اعتبارات مطالبات فرهنگیان را وصول کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی در خصوص عدم پرداخت به موقع معوقات و مطالبات فرهنگیان و معلمان قراردادی از سوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: اگرچه مجلس در لایحه بودجه سال ۹۵ بیش از ۲ هزار میلیاردتومان اعتبارات وزارت آموزش و پرورش را افزایش داد اما به دلیل آنکه محل هزینه‌کرد این اعتبارات به طور مشخص تعریف نشده بود، سهمی از آن به معوقات و مطالبات معلمان و فرهنگیان اختصاص نیافت.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: اختیار هزینه کردن بودجه بر اساس اولویت‌ها به آموزش و پرورش داده شد.

وی با بیان اینکه مجلس از کم و کیف تخصیص این بودجه به وزارتخانه اطلاعی ندارد، گفت: هفته گذشته مسئولان وزارت آموزش و پرورش قول دادند تا پایان هفته جاری مطالبات حق التدریس‌ها و سرباز معلمان را کامل پرداخت کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید چکمه آهنین به پا کنند و دائما در سازمان برنامه و بودجه حضور داشته باشند تا اعتبارات تخصیص یابد و آقای وزیر نیز در هیأت دولت واقعیات حوزه آموزش و پرورش را بیان و مطالبات آنها را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال ۹۶ اعتبارات مربوط به معوقات فرهنگیان در ردیف اختصاصی مشخص شده تا امکان تاخیر در آن وجود نداشته باشد