مردم اکنون گرفتار دو مصیبت شده اند یکی معیشت و یکی بیکاری جوانانشان
مردم اکنون گرفتار دو مصیبت شده اند یکی معیشت و یکی بیکاری جوانانشان

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: کارخانه ها و تولیدکنندگان خودرو باید مراکز تحقیق و توسعه خود را فعال کنند تا شاهد ارتقای کیفیت خودرو باشیم. به گزارش قلم پرسخبرگزاری صدا و سیما، سید مصطفی میرسلیم پس از حضور در برنامه ضبطی شبکه خبر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه اجرایی […]

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: کارخانه ها و تولیدکنندگان خودرو باید مراکز تحقیق و توسعه خود را فعال کنند تا شاهد ارتقای کیفیت خودرو باشیم.

به گزارش قلم پرسخبرگزاری صدا و سیما، سید مصطفی میرسلیم پس از حضور در برنامه ضبطی شبکه خبر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه اجرایی تان برای ارتقای تولیدات خودرو داخلی چیست؟ افزود: یکی از نقاط ضعف ما در این خصوص نبود رقابت پذیری است و اگر  بخواهیم رقابت پذیر و کالایمان با کالای تولید خارج قابل مقایسه باشد باید قطعا کیفیت خودرو را بهبود ببخشیم نه اینکه با زور و فشار، مردم بخواهند کالای ما را خریداری کنند.
وی گفت: برای بهبود کیفیت خودرو داخلی در گام نخست باید به پیشرفت های دیگران بی توجه نباشیم و من همیشه قائل بودم باید در بخش خودرو ۲ تا ۳ درصد واردات داشته باشیم تا مردم ببینند چه کارهای خوبی انجام می شود و خودرو سازان داخلی را تحت فشار قرار دهند تا کیفیت را بالا ببرند.
میر سلیم افزود: اگر قدرت رقابت ایجاد شود صادرات خوبی هم می توانیم داشته باشیم اما هم اکنون صادرات ما زیاد نیست  اما اگر به قابلیت هایمان توجه کنیم می توانیم در این بخش ابتکارات جدیدی هم داشته باشیم .
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اولویت نخست مردم چیست؟ گفت: مردم اکنون گرفتار دو مصیبت شده اند یکی معیشت و یکی بیکاری جوانانشان.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید سریعا به موضوع اشتغال بپردازیم و باید اشتغال دوام داشته و حقوق و دستمزد افراد هم جوابگو باشد تا لازم نباشد با روش های صدقه ای با مردم برخورد کنیم که شخصیتشان هم محترم شمرده نشود.
میرسلیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این مشکلات در کوتاه مدت قابل حل است؟ افزود: باید از کوتاه مدت شروع کرد و اینکه چه زمانی به نتیجه برسد به برنامه ریزی های خوب دولت و یاری رساند مردم بستگی دارد.
وی گفت: در هر حال امیدواریم در این مسیر از لطف و فضل خدا برخوردار شویم.
میرسلیم در واکنش به خبرنگاری که به سبب تعدد برنامه هایش به او خسته نباشید گفت افزود: هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.