مراسم تحلیف رئیس‌جمهور برگزیده ۱۴ مرداد برگزار می‌شود
مراسم تحلیف رئیس‌جمهور برگزیده ۱۴ مرداد برگزار می‌شود

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم روز ۱۴ مرداد در مجلس برگزار می‌شود. وی افزود: با حکم رئیس مجلس، علی محمد قلی‌ها به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف سیزدهمین رئیس جمهور کشورمان منصوب شد تا هماهنگی‌ها […]

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم روز ۱۴ مرداد در مجلس برگزار می‌شود.

وی افزود: با حکم رئیس مجلس، علی محمد قلی‌ها به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف سیزدهمین رئیس جمهور کشورمان منصوب شد تا هماهنگی‌ها را برای این منظور داشته باشد و کمیته‌هایی که برای انجام امور در این حوزه لازم است را تشکیل دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به جلسه امروز اعضای هیأت رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اظهار داشت: در این جلسه موضوع تنقیح قوانین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: ما از سال ۱۲۸۵ تا به امروز کار قانون‌گذاری را در کشور داشته‌ایم و امروز با حجم زیادی از قوانین که نیازمند منقح سازی است مواجه هستیم.

وی افزود: به همین دلیل بنا شد تا شورایی برای این تنقیح قوانین در مجلس تشکیل شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: عمده قوانین مزاحمی که نیاز به تنقیح دارد مربوط به حوزه‌های صنعت، معدن، ورزش، رفاه و تامین اجتماعی و… هستند.

انتهای پیام/