مدیرعامل منطقه آزاد ارس پذیرای نمایندگان بازاریان جلفا شد
مدیرعامل منطقه آزاد ارس پذیرای نمایندگان بازاریان جلفا شد

[ad_1] مدیرعامل منطقه آزاد ارس پذیرای نمایندگان بازاریان جلفا شد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با نمایندگان بازاریان جلفا  دستورات فوری را در حمایت از بازاریان صادر کرد. به گزارش قلم پرس،مجید کیانی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد #ارس در دیدار با نمایندگان انجمن بازاریان جلفا جهت رسیدگی […]

[ad_1]

مدیرعامل منطقه آزاد ارس پذیرای نمایندگان بازاریان جلفا شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با نمایندگان بازاریان جلفا  دستورات فوری را در حمایت از بازاریان صادر کرد.

به گزارش قلم پرس،مجید کیانی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد #ارس در دیدار با نمایندگان انجمن بازاریان جلفا جهت رسیدگی به مطالبات اصناف، دستور تنظیم شیوه‌نامه برای عدم ارسال کالاهای باسابقه ترخیص به اداره استاندارد را صادر کرد و اظهار داشت: در راستای کاهش هزینه‌ها باید آزمایشگاه‌های جلفا نیز جهت نمونه‌برداری فعال شوند و اختیارات اداره‌کل استاندارد طبق ابلاغ ریاست‌ محترم جمهوری، به فرد مورد وثوق سازمان تفویض شود.

وی اعتراض اصناف نسبت به آزمایشات مکرر از یک کالا و هزینه‌تراشی مضاعف با ارسال نمونه به تبریز را به‌حق خواند و در تماس با مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی خواهان رفع این مشکلات شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پاسخ به دغدغه‌ی اصناف در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت عوارض ماه‌های فروردین و اردیبهشت، تصریح کرد: بازاریان اکثر اجناس خود را با تعرفه‌های سابق فروخته‌اند و اکنون درصورت پرداخت کامل مابه‌التفاوت متضرر می‌شوند لذا بحث تعدیل مبلغ مابه‌التفاوت بررسی و منافع اصناف نیز لحاظ گردد.

 وی با بیان اینکه بازاریان نیز باید در قبال حمایت‌های سازمان به وظایف اجتماعی‌شان عمل کنند، بر افزایش کیفیت غذاهای رستوران‌ها، خدمات‌دهی هتل‌ها و ارائه تخفیفات ویژه برای جذب گردشگر تاکید کرد.

کیانی خواهان بررسی طرح کالاهای مصرف در منطقه شد و توضیح داد: می‌توان کالاهای متنوع را در فضایی بزرگ با همکاری انجمن بازاریان و نظارت منطقه‌ی آزاد ارس به‌صورت تک‌فروشی عرضه کرد.‌

وی افزود: برگزاری نمایشگاهای فصلی با مشارکت و مدیریت بازاریان، ایجاد تورهای خرید و خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران از دیگر مواردی است که اصناف می‌توانند در آن سهیم و از سود آن بهره‌مند شوند.‌

در این دیدار نماینده بازاریان از توجه مدیرعامل منطقه آزاد ارس و تیم مدیریتی‌اش به دغدغه‌‌های اصناف تقدیر و اقدام برای رفع مشکلات را نشانگر تحول‌گرایی دانستند.

[ad_2]