مدیران قضایی شهرستان‌های گرمه، مانه، سملقان و رازوجرگلان در خراسان شمالی معارفه شدند
مدیران قضایی شهرستان‌های گرمه، مانه، سملقان و رازوجرگلان در خراسان شمالی معارفه شدند

خبرگزاری میزان – آیین تکریم و معارفه مدیران قضایی شهرستان‌های گرمه، مانه و سملقان (آشخانه) و رازوجرگلان با حضور حجت الإسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی برگزار شد. در این سه مراسم که بطور جداگانه در هر یک از شهر‌های یاد شده برگزار شد، چند نفر از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان […]

خبرگزاری میزان – آیین تکریم و معارفه مدیران قضایی شهرستان‌های گرمه، مانه و سملقان (آشخانه) و رازوجرگلان با حضور حجت الإسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی برگزار شد.

در این سه مراسم که بطور جداگانه در هر یک از شهر‌های یاد شده برگزار شد، چند نفر از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مقامات و مسؤولین قضایی، اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان‌های مربوطه نیز شرکت داشتند.

در حوزه قضایی گرمه، سعید منیری، دادستان عمومی و انقلاب سابق این شهرستان، بعنوان رئیس جدید دادگستری و مجتبی مظفری از قضات سابق شاغل در دادگستری اسفراین، بعنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شدند.

در حوزه قضایی مانه و سملقان (آشخانه)، ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و تلاش‌های شفیع شفیعی (رئیس قبلی دادگستری این شهرستان)، رضا باقری (رئیس سابق دادگستری گرمه)، بعنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان به موجب حکم رئیس قوه قضاییه منصوب و معرفی شد.

این در حالی است که صبح امروز در حوزه قضایی رازوجرگلان نیز ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات مصطفی محمدپور، رئیس سابق دادگستری این شهرستان، ذبیح الله بدری که پیش از این در سمت دادستانی عمومی و انقلاب رازوجرگلان مشغول به فعالیت بود؛ پس از ابلاغ حکم انتصاب ریاست قوه قضاییه، بعنوان رئیس جدید دادگستری این حوزه قضایی شناخته شد و همچنین موسی رستمیان (از قضات سابق دادسرای عمومی و انقلاب شیروان) بعنوان دادستان جدید این شهرستان معارفه شد.

 

انتهای پیام/