محکومیت قطعی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان هرمزگان به اتهام اختلاس
محکومیت قطعی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان هرمزگان به اتهام اختلاس

خبرگزاری میزان – به دنبال گزارش واصله مردمی، برخی از اسناد مالی اداره­‌کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرارگرفت. با نتایج حاصله و بررسی­‌های هیات بازرسی تخلف فرشید دستوان مدیرکل وقت اداره‌کل مزبور محرز شد. بدین صورت که فرشید دستوان مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان هرمزگان باید مبلغ شش میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال […]

خبرگزاری میزان – به دنبال گزارش واصله مردمی، برخی از اسناد مالی اداره­‌کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرارگرفت. با نتایج حاصله و بررسی­‌های هیات بازرسی تخلف فرشید دستوان مدیرکل وقت اداره‌کل مزبور محرز شد.

بدین صورت که فرشید دستوان مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان هرمزگان باید مبلغ شش میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال که به منظور خرید علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی به وی سپرده شده بود، در وجه شرکت‌­های آموت آرتا قشم و کوبش فلز هرمزگان پرداخت می‌کرد، اما بنا به طریقی به نفع خود و دیگران برداشت و تصاحب کرده بود.

بیشتر بخوانید:

بر همین اساس گزارش تخلفاتی نامبرده به اتهام اختلاس و سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی برای رسیدگی و اعمال قانون به هیات تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری ارسال و به مجازات محرومیت از انتصاب به پست‌­های حساس و مدیریتی در دستگاه­‌های دولتی به مدت دو سال محکوم شد، لیکن نظر به این که محکوم‌علیه نسبت به رای در دیوان عدالت اداری شکایت کرد، بنا به تجویز دیوان مزبور برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری اعاده و پس از بررسی دوباره حکم بدوی تایید شد.

انتهای پیام/