محسن رضایی: آیا تنها تذکر کافی بود؟
محسن رضایی: آیا تنها تذکر کافی بود؟

محسن رضایی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: آیا تنها تذکر کافی بود؟  برای بقیه ساختمانهایی که به ٱنها تذکر داده‌اند و اقدامی نشده، سختگیری کنند. دبیر مجمع تشخیص مصلحتن نظام، در صفحه اینستاگرام خود در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو تهران، با بیان اینکه  آیا تنها تذکر کافی بود؟ خواستار سختگیری در مورد ساختمانهای که تذکر داده […]

محسن رضایی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: آیا تنها تذکر کافی بود؟  برای بقیه ساختمانهایی که به ٱنها تذکر داده‌اند و اقدامی نشده، سختگیری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحتن نظام، در صفحه اینستاگرام خود در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو تهران، با بیان اینکه  آیا تنها تذکر کافی بود؟ خواستار سختگیری در مورد ساختمانهای که تذکر داده شده و اقدام نرده اند شد.

متن پیام اینستاگرام بدین شرح است:

آیا تنها تذکر کافی بود؟

در توضیح عللِ آتش‌سوزی #پلاسکو می‌گویند که بارها به هیأت مدیره این ساختمان تذکر داده‌شده بود درحالی‌که تذکر مانند علائم راهنمایی و رانندگی است اما آیا وجود این علائم، ما را از جریمه رانندگان متخلف بی‌نیاز و همچنین مشکلات ترافیکی را برطرف می‌کند؟ تذکر به‌خصوص آنجا که #جان و #مال ِ #مردم درخطر است، نه تنها باید ضمانت اجرا داشته باشد که باید با سختگیری و الزام همراه باشد.
🔹 برای بقیه ساختمانهایی که به ٱنها تذکر داده‌اند و اقدامی نشده، سختگیری کنند.