محدودیت های ترافیکی پلیس در روز طبیعت / بسته بودن تمام پارک ها و تفرجگاه ها در ۱۳ فروردین
محدودیت های ترافیکی پلیس در روز طبیعت / بسته بودن تمام پارک ها و تفرجگاه ها در ۱۳ فروردین

به گزارش قلم پرس از تبریز،  علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستادملی مبارزه با کرونا تمام پارکها و تفرجگاهها در روز ۱۳ فروردین در سطح استان تعطیل بوده و پلیس از حضور شهروندان در این مراکز تفریحی جلوگیری خواهد کرد.  وی در ادامه با اشاره به اینکه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز،  علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستادملی مبارزه با کرونا تمام پارکها و تفرجگاهها در روز ۱۳ فروردین در سطح استان تعطیل بوده و پلیس از حضور شهروندان در این مراکز تفریحی جلوگیری خواهد کرد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان های میانه، شبستر، جلفا، عجب شیر دارای وضعیت نارجی بوده و شهرستان سراب قرمز است، افزود: پلیس از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان ها جلوگیری کرده و آن دسته از شهروندانی مه در این شهرستان ها با پلاک غیربومی حضور دارند این شهرها ترک کنند چراکه برابر مقررات توسط پلیس راهور و راه اعمال قانون خواهند شد. 

محمدی با بیان اینکه تمام پارک ها و تفرجگاه ها در روز طبیعت و ۱۳ فروردین بسته بوده و هیچ گونه خدماتی به شهروندان ارائه نخواهد شد،گفت: آن دسته از شهروندانی که در پیرامون پارک ها و بوستان ها خودروهای خود را پارک کنند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد. 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: هدف از تشدید اعمال مقررات قانونی، جلوگیری از ترددها و سفرهای غیرضروری و همچنین کاهش جریان و حرکت انتشار ویروس به شهرهای مختلف و حفظ سلامت مردم است و تقاضا داریم که هم استانی های عزیز در این زمینه با پلیس همکاری کنند. 

جانشین انتظامی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم که امسال هم مثل سال گذشته با پلیس و دستگاه های خدمت رسان همکاری کنند و با در خانه ماندن در روز ۱۳ فرودین در قطع زنجیره بیماری کرونا یار و مددکار کادر سلامت باشند.
 

انتهای پیام/۶۰۰۰۱