مجلس با هرگونه افزایش قیمت‌ها در لایحه بودجه مخالفت کرده است
مجلس با هرگونه افزایش قیمت‌ها در لایحه بودجه مخالفت کرده است

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: هرگونه اظهار نظر در برابر تراز بودجه باید بعد از اتمام بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ باشد اگرچه مجلس با هرگونه افزایش قیمت‌ها در لایحه بودجه مخالفت کرده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، […]



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: هرگونه اظهار نظر در برابر تراز بودجه باید بعد از اتمام بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ باشد اگرچه مجلس با هرگونه افزایش قیمت‌ها در لایحه بودجه مخالفت کرده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تغییرات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی مجلس اظهار کرد: در خصوص ناترازی بودجه سال آتی پس از بررسی در صحن علنی از سوی مسئولان دولتی مطالبی مطرح، البته سپس اصلاح شد. هم اکنون در اواسط بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هستیم و اظهارنظرها تا اتمام بررسی‌ها و اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، پایه و اساسی ندارد.

وی ادامه داد: ناترازی هنگام نبود درآمد در برابر هزینه و یا پیش بینی درآمد مشکوک الوصول در برابر هزینه قطعی ایجاد می‌شود. لذا هنگامی که در هنگام بررسی بخش هزینه ای بودجه سال آتی هستیم، اظهار نظرها دقیق نیست، افراد صبر کنند پس از اتمام بررسی ها و جمع بندی نهایی، مصوبات را نقد کنند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معمولا مجلس لایحه بودجه را تغییر زیادی نمی‌دهد، عنوان کرد: علت آن هم این است که محدودیت‌هایی به لحاظ قانونی وجود داشته و تنها پیشنهادهایی قابل بررسی است که منابع آن مشخص باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  خاظرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق و نمایندگان در صحن مجلس به ویژه امسال تلاش کردند تا به بحث درآمد‌های مشکوک الوصول رای ندهند و ضمن حمایت از درآمدهای قطعی، به موارد افزایش قیمت‌ها رای ندهند، در همین راستا مجلس با چند مورد که به افزایش قیمت‌ها منجر می‌شد نظیر؛ بحث افزایش عوارض خروج از کشور و افزایش قیمت تمام شده آب مخالفت کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اندک بودن تغییرات بودجه در کمیسیون تلفیق و اصلاحات نمایندگان در صحن هنگام بررسی لایحه بودجه، تصریح کرد: لذا هرگونه اظهار نظر باید بعد از اتمام بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ باشد.

پایان پیام/