لزوم حفظ وحدت در تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزد‌ها
لزوم حفظ وحدت در تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزد‌ها

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است، گفت: با نامزد‌های انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان گلستان را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم. رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزد‌ها حق ندارند […]

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است، گفت: با نامزد‌های انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان گلستان را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزد‌ها حق ندارند برای کسب رای و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت شکنی کنند.

وی گفت: در امنیت و وحدت استان گلستان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضایی باشد.

بیشتر بخوانید:

هاشمیان با اشاره به افزایش رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانیست که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می‌دهند.

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزد‌ها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه‌ها و شناسایی متخلفان است.

وی گفت: برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی، کتابچه باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی و قوانین مرتبط در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزد‌ها و اعضای ستاد آنان قرار داده می‌شود.

هاشمیان در پایان تاکید کرد: تلاش ما، ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق‌های رای است.

جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی امروز در دادگستری استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/