لزوم توجه جدی به خانواده‌های مددجویان و جلوگیری از وقوع هر نوع بزه
لزوم توجه جدی به خانواده‌های مددجویان و جلوگیری از وقوع هر نوع بزه

خبرگزاری میزان – به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته‌های کمک‌های مؤمنانه دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده تعدادی از زندانیان نیازمند اهداء گردید. حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، فراست، معاون حقوق شهروندی و بیژنی مدیرکل زندان‌های استان از خانواده زندانیان سرکشی کردند. مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و […]

خبرگزاری میزان – به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته‌های کمک‌های مؤمنانه دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده تعدادی از زندانیان نیازمند اهداء گردید.

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، فراست، معاون حقوق شهروندی و بیژنی مدیرکل زندان‌های استان از خانواده زندانیان سرکشی کردند.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در سخنانی با اظهار اینکه کمک‌های انجام شده از محل پرداخت همکاران قضایی و اداری بوده است، اظهار کرد: هدف از اهداء بسته‌های معیشتی، اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک‌های مؤمنانه، خصوصاً اقشار آسیب پذیر بوده است.

وی افزود: توجه جدی به خانواده‌های مددجویان و جلوگیری از وقوع هر نوع بزه و انحرافات اجتماعی، مورد توجه است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علاوه بر اهداء بسته‌های حمایتی معیشتی به این قشر اهداء گردید، گفت: یکی دیگر از اهداف این سرکشی، بررسی و رفع مشکلات زندانی در ارتباط با پرونده قضایی است که تلاش برای کمک به این افراد در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/