لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای رونق تولید و مبارزه با فساد
لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای رونق تولید و مبارزه با فساد

خبرگزاری میزان – نسشت هم‌اندیشی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان و بسیج اقشار امروز در دادگستری برگزار شد. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این نشست، حذف موازی کاری‌ها و استفاده از ظرفیت بسیجیان برای شناسایی گلوگاه‌های فساد و هم افزایی برای کمک به رونق تولید در […]

خبرگزاری میزان – نسشت هم‌اندیشی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان و بسیج اقشار امروز در دادگستری برگزار شد.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این نشست، حذف موازی کاری‌ها و استفاده از ظرفیت بسیجیان برای شناسایی گلوگاه‌های فساد و هم افزایی برای کمک به رونق تولید در استان گلستان است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: شناسایی سرمایه گذاران واقعی و حمایت از آنان مهم‌ترین ماموریت ما در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن، اشراف اطلاعاتی بسیج به کمک دادگستری می‌آید.

وی با اشاره به سند تحول قوه قضاییه گفت: این سند ماندگار دستگاه قضاییست و علاوه بر قوه قضاییه، راهگشای سایر دستگاه‌ها هم هست و با کمک سایر دستگاه‌ها به ویژه بسیج می‌توانیم برای تحقق این سند گام‌های موثرتری برداریم.

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان نیز با استقبال از مشارکت بسیج برای مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد اقتصادی، بستر را برای فعالیت‌های سالم تولیدی و سرمایه گذاری فراهم می‌کند و امیدواریم در این بخش گام‌های خوبی در استان گلستان برداریم.

محمود اسپانلو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گلستان نیز در ادامه با انتقاد از چندگانگی و موازی کاری دستگاه‌ها در بخش اقتصاد گفت: متاسفانه برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی، هنوز یگانگی در دستگاه‌ها شکل نگرفته و گرفتار موازی کاری‌ها هستیم.

وی افزود: برای حمایت و پشتیبانی از تولید باید هماهنگی‌های بین دستگاهی بیشتر و محلی برای تجمیع اطلاعات شکل گیرد تا به پیش‌برد بهتر کار‌ها کمک شود.

انتهای پیام/