لباس هوشمند پاکبانان در مراحل پایانی بررسی و تایید نهایی 
لباس هوشمند پاکبانان در مراحل پایانی بررسی و تایید نهایی 
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: بررسی و تایید لباس هوشمند برای پاکبانان شهرداری تبریز در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی با بیان این مطلب اظهار کرد: بررسی‌های فنی و محیطی لباس هوشمند پاکبانان توسط کارشناسان معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز انجام گرفته است.

صدیقی افزود: در راستای ارتقای ایمنی کارگران و پاکبانان و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان، در این خصوص دو نمونه لباس هوشمند پاکبانان در معاونت خدمات شهری مورد بررسی فنی و تخصصی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر این اساس از دو نمونه تحویل داده شده به این معاونت، یک نمونه فاقد کیفیت و معیارهای لازم برای استفاده تشخیص داده شد اما نمونه دوم ارزیابی و تقریباً مورد تایید کارشناسان این معاونت قرار گرفته است.

به گفته معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز، با توجه به اینکه تهیه لباس فرم کارگران تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری است، بعد از کارآزمایی‌ها و بررسی نهایی، فرم لباس مورد تایید برای تهیه به شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد اعلام خواهد شد که بعد از تهیه در مسیرهای حادثه‌خیز و حساس مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/