لاجوردی: در انتخابات ۲۸ خرداد شاهد بلوغ سیاسی مردم بودیم
لاجوردی: در انتخابات ۲۸ خرداد شاهد بلوغ سیاسی مردم بودیم

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: با وجود همه مشکلاتی که مردم ما طی این سال‌ها بر اثر بی‌تدبیری و ناکارآمدی‌ها با آن مواجه بودند، بار دیگر در انتخابات ۲۸ خرداد به صحنه […]

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: با وجود همه مشکلاتی که مردم ما طی این سال‌ها بر اثر بی‌تدبیری و ناکارآمدی‌ها با آن مواجه بودند، بار دیگر در انتخابات ۲۸ خرداد به صحنه آمدند و علیرغم تبلیغات بیگانگان در انتخابات شرکت کرده و تکلیف ما را دوچندان کردند.

وی افزود: در این انتخابات شاهد بلوغ سیاسی و رشد سواد رسانه‌ای مردم بودیم؛ چراکه توهین‌ها و تحریب‌ها اثر معکوس داشت. توجه مردم به کارنامه و پیشینه نامزدها بود نه شعارها و وعده‌های تکراری.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قومیت‌گرایی در انتخاب مردم نقشی نداشت و بالاخره فردی را انتخاب کردند که عزم جدی برای خدمت به همه مردم را دارد، دلسوز مردم است و از حاشیه‌ها پرهیز دارد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: امیدواریم که ملت ایران که مثل همیشه در لبیک به رهبر فرزانه انقلاب کار درست را انجام دادند، به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم شاهد تحولی باشند که موجب گشایش برای آنها باشد.

وی افزود: ان‌شاءالله راه پیشرفت و سعادت، با اتحاد و یکدلی آحاد ملت توسط مردم طی شود.

به گزارش فارس، آحاد ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با وجود همه فضاسازی‌های رسانه‌ای و مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور چشمگیری در انتخابات داشتند.

انتهای پیام/