قطع مکرر برق، افت ولتاژ و نوسانات شدید امان مردم را بریده است
قطع مکرر برق، افت ولتاژ و نوسانات شدید امان مردم را بریده است

به گزارش گروه خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالناصر درخشان عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ تیر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: متاسفانه پدیده شوم کرونا همه استان سیستان و بلوچستان را در هم نوردیده و به تراژدی هولناکی تبدیل شده است و این استان کم برخوردار […]

به گزارش گروه خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالناصر درخشان عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ تیر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: متاسفانه پدیده شوم کرونا همه استان سیستان و بلوچستان را در هم نوردیده و به تراژدی هولناکی تبدیل شده است و این استان کم برخوردار با حداقل‌ها مواجه بوده و دانشگاه ایرانشهر بدون حمایت وزارت بهداشت توان مقابله با این پدیده شوم را ندارد.

وی ضمن تشکر از کارکنان دانشگاه ایرانشهر که شبانه روزی به ارائه خدمات به بیماران کرونایی می پردازند، خطاب به نمایندگان مجلس، تصریح کرد: آیا دردناک نیست که هموطنانمان به دلیل کمبود اکسیژن و وِنتیلاتور جان خود را از دست بدهند، آیا استانی که در معرض خطر از ناحیه مرزهایش قرار دارد نباید در اولویت واکسیناسیون قرار گیرد.

وی افزود: مجلس انقلابی، داشتن راه یکی از مهم ترین پارامترهای توسعه در هر جامعه و کشوری است ما با داشتن راه مناسب می توانیم آموزش را درست کنیم، آب داشته باشیم و بسیاری از نیازهای مردم را رفع کنیم.

درخشان در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، یادآور شد: آیا خبر دارید دانش آموزان دختر دبیرستانی در شهرستان فنوج برای رسیدن به مدرسه باید بیش از یک ساعت پشت وانت بنشینند تا در جاده های صعب العبور به مدرسه برسند، همچنین ۷۰ درصد معلمان زحمتکش شهرستان های راسک و سرباز شرکتی و خرید خدمات هستند، آیا می شود با این شرایط به آموزش و تقویت موثر دانش آموزانی کارآمد که بتوانند آینده این سرزمین را بسازند، امیدوار بود.

وی در تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: اکثر قول هایتان در سفر به استان هنوز عملیاتی نشده و مشکل این ارتباطات و اینترنت در این منطقه همچنان پابرجا است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو، عنوان کرد: خبر دارید قطع مکرر برق، افت ولتاژ و نوسانات شدید امان مردم این منطقه را بریده است.

انتهای پیام/