قطعه ۴ آزاد راه ارومیه – تبریز تا پایان تیرماه زیر بار ترافیک می رود
قطعه ۴ آزاد راه ارومیه – تبریز تا پایان تیرماه زیر بار ترافیک می رود
فرماندار اسكو گفت: قطعه ٤ آزاد راه اروميه - تبريز به طول ٣١ کیلومتر از سه راهي روستای سرای تا سه راهی روستاي خاصبان بخش ايلخچی مي باشد و هم اکنون یکی از باندهای آن به صورت دوطرفه زیر بار ترافیک قرار دارد که تا بيست و هشتم تيرماه ٢٣ کیلومتر از باند دوم این قطعه برای تردد خودروها آماده خواهد شد.

به گزارش قلم پرس، بابک رضی منش، اظهار داشت: قطعه ۴ این آزاد راه به طول ٣١ کیلومتر از سه راهی روستای سرای تا سه راهی روستای خاصبان بخش ایلخچی می باشد و هم اکنون یکی از باندهای آن به صورت دوطرفه زیر بار ترافیک قرار دارد که تا بیست و هشتم تیرماه ٢٣ کیلومتر از باند دوم این قطعه برای تردد خودروها آماده خواهد شد.

فرماندار اسکو خاطرنشان کرد؛با توجه به آمار بالای تصادفات و حوادث رانندگی در این محور، انشالله با فراهم شدن امکان تردد ایمن و استاندار شاهد کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با اتمام و افتتاح کامل قطعه ۴ و همچنین اتمام کل پروژه در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردم شهرستان و مسافرین و گردشگران خواهیم بود.

رضی منش ضمن تأکید بر نقش و اهمیت راهها و ارتباطات در امر توسعه پایدار، افزود؛ حمل و نقل چون شریانی است که سایر اجزای خدماتی، بازرگانی، صنعتی و کشاورزی را در دو سطح ملی و بین المللی به هم پیوند می دهد و تاثیرات عمیقی بر گسترش صنعت توریسم و گردشگری در توسعه ترانزیت منطقه ای و رونق سایر بخش‌های اقتصادی و محرومیت زدایی از روستاها و سکونتگاه‌های منطقه خواهد گذاشت.

آزاد راه تبریز _ ارومیه به طول ١٣١ کیلومتر می باشد که در پنج قطعه ساخته می شود.