قدردانی از پاکبانان وظیفه همه ماست/آسفالت ریزی در سطح شهر برنامه اصلی شهرداری تبریز
قدردانی از پاکبانان وظیفه همه ماست/آسفالت ریزی در سطح شهر برنامه اصلی شهرداری تبریز
شهردار تبریز گفت: پاکبانان اصلی ترین عامل زیبایی و پاکی شهر تبریز هستند.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در گفتگوی تلفنی زنده با رادیو تبریز در خصوص هدف خود از دیدار با پاکبانان و تقدیر از آنها گفت: عنوان تبریز تمیز ترین شهر ایران در سایه تلاش ها و خدمات این عزیزان بدست آمده و همه موظف هستیم که قدردان زحمات پاکبانان شریف شهرمان باشیم.

او با  بیان اینکه پاکبانان در این روزها که عموم شهروندان در حال استراحت و دید و بازدید عید هستند وظیفه بیشتری بر عهده دارند اظهار داشت: تلاش پاکبانان این روزها که در شهر رفت و آمد وجود دارد و شاهد حضور مسافران نوروزی از تمام کشور در تبریز هستیم بیشتر به چشم می آید و بر همین اساس تلاش می کنیم به آنها قوت قلب بدهیم و تاکید کنیم که زحمت و تلاششان را درک می کنیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سوال که برنامه شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر در سال ۹۸ چیست گفت: شهرداری تبریز بر اساس سند چشم انداز ۱۲ و برنامه پنج ساله ای که اخیرا در شورای اسلامی شهر تبریز تصویب شده است تلاش دارد پروژه های خود را پیش ببرد.

شهین باهر با تاکید بر اینکه قصد داریم از برنامه ها و بودجه مصوب شهرداری خارج نشویم گفت: در موضوعاتی مانند بافت فرسوده، طرح های عمرانی، پیاده راه سازی مرکز شهر، موضوعات اساسی و زیرساختی شهر بر اساس بودجه مصوب برنامه هایی طراحی شده که اجرا خواهد شد.

او مساله آسفالت ریزی در سطح شهر را اصلی ترین برنامه شهرداری تبریز در سال ۹۸ دانست و گفت: تلاش می کنیم آسفالت ریزی در تمام شهر، بخصوص معابر اصلی را در سال ۹۸ انجام دهیم.