قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران توسط دولت اجرا نمی‌شود/ بازوی نظارتی مجلس ورود کند
قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران توسط دولت اجرا نمی‌شود/ بازوی نظارتی مجلس ورود کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۸ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: ایثارگران ولی نعمتان ما هستند و ما در قانون برنامه توسعه و قانون بودجه برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قانونی را به تصویب رساندیم، اما دولت در […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۸ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: ایثارگران ولی نعمتان ما هستند و ما در قانون برنامه توسعه و قانون بودجه برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قانونی را به تصویب رساندیم، اما دولت در حق آنها اجحاف می کند و این قانون را به شکل کامل اجرا نمی کند و لازم است این موضوع با نظارت مجلس اصلاح شود.

وی افزود: حق بهره مندی از حقوق مناطق جنگی بازنشستگان نیز باید به درستی اجرا شود و این حق از بازنشستگان توسط دولت گرفته شده است و به آن توجه نمی شود. آنها بر سر این نظام حق داشته و برای آن زحمت کشیده اند و درست نیست که مورد بی توجهی قرار گیرد.

نماینده ایلام در مجلس در تذکر دیگری خواستار اجرای قانون حق مرخصی ویژه کارکنان مناطق محروم شد و گفت: بازوی نظارتی مجلس چه می کند و چرا در مقابل این موضوعات و بی توجهی دولت به قانون واکنشی نشان داده نمی شود؟

نیکزاد رئیس جلسه علنی در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: ریاست محترم کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع را پیگیری کرده و لازم است قانون ایثارگران اجرایی شود.

انتهای پیام/