فیلم/ تشریح برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان از سوی استاندار آذربایجان شرقی
فیلم/ تشریح برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان از سوی استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه استانی سهند، برنامه‌های سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان را تشریح کرد. عابدین خرّم با بیان اینکه رئیس جمهور به همراه جمعی از معاونان خود، وزرا و مسئولان عالی دولت روز پنج‌شنبه میهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد بود، افزود: دیدار با […]


استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بخش خبری ساعت ۲۳ شبکه استانی سهند، برنامه‌های سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان را تشریح کرد.

عابدین خرّم با بیان اینکه رئیس جمهور به همراه جمعی از معاونان خود، وزرا و مسئولان عالی دولت روز پنج‌شنبه میهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد بود، افزود: دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به استان است.

وی اظهار داشت: معاونان رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان عالی دولت نیز در همه شهرستان‌ها حضور خواهند یافت و به‌عنوان نماینده دولت مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی خواهند کرد.

خرّم خاطرنشان کرد: همزمان با سفر استانی رئیس جمهور، نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در ۳۲ نقطه استان حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و نامه های مکتوب مردمی نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین بیش از هزار نفر نیز در سامانه ۱۱۱ به مدت ۴۸ ساعت از طریق ۱۷۰ خط تلفنی آماده دریافت مسائل و مشکلات و مطالبات مردمی هستند.