فضاسازی سطح شهر تبریز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها
فضاسازی سطح شهر تبریز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: جایگاه این شهید والامقام در دلها و اندیشه‌های ملت شریف ایران همواره زنده و جاوید است و همین امر موجب شده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری فضاسازی مربوط به سالروز شهادت ایشان را در نقاط مختلف شهر انجام دهد.   وی افزود: گرامیداشت […]

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: جایگاه این شهید والامقام در دلها و اندیشه‌های ملت شریف ایران همواره زنده و جاوید است و همین امر موجب شده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری فضاسازی مربوط به سالروز شهادت ایشان را در نقاط مختلف شهر انجام دهد.  

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره و افتخارات بزرگان عمدتا با فضاسازی و همچنین نشر آثار و اندیشه‌های آنان صورت می‌گیرد که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با تکیه بر وظیفه ذاتی خود و با نصب بنرهای حاوی بیانات رهبری در خصوص فضایل ایشان و همچنین سخنانی از خود سردار، این مهم را به انجام رسانده است.  

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار امیدواری کرد رشادت‌ها، ازجان گذشتگی‌ها و ایثار سردار دلها، همواره الگوی تمامی آحاد ملت و به ویژه جوانان عزیز کشور باشد.