فریب کلاهبرداران سایبری با عنوان استخدام و کار در منزل را نخورید
فریب کلاهبرداران سایبری با عنوان استخدام و کار در منزل را نخورید

[ad_1] رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: کاربران فضای مجازی مراقب آگهی‌های جعلی کار در منزل با کسب درآمد میلیونی توسط افراد کلاهبردار در فضای مجازی باشند تا در دام این افراد گرفتار نشوند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محسن محمودی اظهار داشت: گاها مشاهده می شود برخی افراد با مراجعه به پلیس فتا […]

[ad_1]


رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: کاربران فضای مجازی مراقب آگهی‌های جعلی کار در منزل با کسب درآمد میلیونی توسط افراد کلاهبردار در فضای مجازی باشند تا در دام این افراد گرفتار نشوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محسن محمودی اظهار داشت: گاها مشاهده می شود برخی افراد با مراجعه به پلیس فتا عنوان می کنند که در شبکه های اجتماعی با آگهی های استخدام و کار در منزل با کسب درآمد بالا مواجهه می‌شوند که برای مشغول به کار شدن با این افراد ارتباط برقرار می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: افراد جویای کار باید هوشیار باشند و خواسته‌های مجرمان سایبری ائم از واریز وجه جهت ثبت نام،ارسال مدارک هویتی،در اختیار گذاشتن حساب بانکی و یا سایر حساب‌های کاربری را عملی نکنند.

وی بیان داشت: کاربران فضای مجازی توجه داشته باشند که هر آگهی استخدام و کار در منزلی که در سایت‌های واسطه گر درج می‌شود را با دقت بررسی کرده و از صحت و سقم موضوع اطمینان حاصل کنند تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

محمودی تاکید کرد: کاربرانی که جویای کار در فضای مجازی هستند به هیچ عنوان مبالغی هر چند کم را برای هرعنوان به حساب آگهی دهندگان واریز نکنند چرا که افراد کلاهبردار پس از دریافت مبلغ دیگر پاسخگوی آنان نخواهند بود.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی به افراد کلاهبردار هشدار داد: پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با افرادی که از هر راه ممکن بخواهند کاربران فضای مجازی و هموطنان را مورد بزه قرار دهند با قاطعیت و در چهار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

وی گفت: هموطنان در صورت مواجهه با هر گونه مشکل و سوال در فضای مجازی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نموده و با کارشناسان این پلیس در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
 


[ad_2]