فروشنده  سکه‌های تقلبی در تبریز دستگیر شد
فروشنده  سکه‌های تقلبی در تبریز دستگیر شد

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی طلا در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت : در پی کسب  اطلاع در خصوص فروش سکه‌های تقلبی طلا به طلافروشی‌های سطح شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی  […]

[ad_1]


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی طلا در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت : در پی کسب  اطلاع در خصوص فروش سکه‌های تقلبی طلا به طلافروشی‌های سطح شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی  قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع  کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و با تعقیب و مراقبت‌های لازم متهم را هنگامی که قصد فروش سکه‌های تقلبی طلا را داشت دستگیر کردند.

محمودی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به تقلبی بودن سکه‌ها معترف و تعداد ۵۰ عدد سکه تقلبی طلا همراه با بسته‌بندی جعلی از متهم کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد کلاهبردار را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

انتهای پیام/س


[ad_2]