فرماندار تبریز: در دوره فرمانداریم، مجوزی برای سفر کاری صادر نشده است
فرماندار تبریز: در دوره فرمانداریم، مجوزی برای سفر کاری صادر نشده است

فرماندار تبریز، گفت: در دوره فرمانداریم، مجوزی برای سفر کاری صادر نشده و اینکه در زمان مرخصی کجا رفته با توجه به اینکه اخلاقاً درست نیست، چیزی نمی پرسیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو در مورد سفرهای خارجی شورای شهر و شهردار اظهار کرد: سفر دو عضو شورای شهر […]

فرماندار تبریز، گفت: در دوره فرمانداریم، مجوزی برای سفر کاری صادر نشده و اینکه در زمان مرخصی کجا رفته با توجه به اینکه اخلاقاً درست نیست، چیزی نمی پرسیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو در مورد سفرهای خارجی شورای شهر و شهردار اظهار کرد: سفر دو عضو شورای شهر قبل از حضور من در فرمانداری صادر شده و سفر در دوره من انجام شده است.

وی افزود: در زمان من مجوزی برای سفر کاری صادر نشده و اینکه در زمان مرخصی کجا رفته با توجه به اینکه اخلاقاً درست نیست، چیزی نمی‌پرسیم.

فرماندار تبریز اضافه کرد: مسوولان باید به این موضوع توجه کنند، تبریز یک نقطه مهمی بوده و نقش تعیین‌کننده در انقلاب داشته و به همین خاطر عمده سعی‌مان بر این بوده تا در تبریز روحیه وحدت و انسجام بیشتر شود، در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.