عملکرد ۲۰۰ درصدی مدیریت جدید شهری تبریز در حوزه عمرانی
عملکرد ۲۰۰ درصدی مدیریت جدید شهری تبریز در حوزه عمرانی
شهردار تبریز گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی سال‌های گذشته در مدیریت شهری تبریز را جبران کنیم.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تبریز با انبوهی از پروژه‌های ناقص مواجه است، اظهار کرد: توضیح در مورد این پروژه‌های راکد و ناقص، همانند پروژه پسماند، نیاز به ساعت‌ها گزارش دارد. پروژه مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب باید چهار، پنج سال پیش تمام می‌شد اما این اتفاق نیفتاده است.
وی ادامه داد: پروژه مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب تا پایان سال به اتمام می‌رسد؛ چون این موضوع دغدغه مردم است. تلاش ما نیز تمرکز بر روی دغدغه‌های مردم است.
هوشیار عملکرد شهرداری تبریز در حوزه عمرانی را ۲۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: غیر از پروژه مترو، شهرداری تبریز در دوره جدید عملکرد ۲۰۰ درصدی در حوزه عمرانی داشته است. با این حال تلاش داریم تا پایان سال، چند مسیر جدید به اتمام برسد و برای سال آینده نیز تلاش می‌کنیم پروژه‌های مسیرگشایی در همان سال تمام شود.
وی تمرکز شهرداری تبریز را در مباحث اولویت‌دار همچون مترو و پروژه‌های مسیرگشایی دانست و گفت: از سال ۹۲ تاکنون فقط ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده اما امسال ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال خریداری می‌شود. امیدوارم با حمایت شورای اسلامی شهر، بتوانیم این عقب ماندگی سال های گذشته در مدیریت شهری تبریز را جبران کنیم.
شهردار تبریز عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم فاز ۱ خط ۲ قطار شهری را در دوره فعلی شورای اسلامی شهر تبریز به بهره‌برداری برسانیم. با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، خواهیم دید که عملکرد شهرداری تبریز در پایان سال خیلی بالا خواهد بود.

انتهای پیام/