عملکرد شعب تجدید نظر آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت
عملکرد شعب تجدید نظر آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه بررسی عملکرد شعب تجدیدنظر این استان در طول سه ماهه اول سال جاری بیان داشت: اگر در همه امور برنامه ریزی نداشته باشیم نتیجه لازم را نخواهیم گرفت؛ این در حالیست که حرکت با برنامه می‌تواند ما را به سرانجام منظور برساند. عتباتی […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه بررسی عملکرد شعب تجدیدنظر این استان در طول سه ماهه اول سال جاری بیان داشت: اگر در همه امور برنامه ریزی نداشته باشیم نتیجه لازم را نخواهیم گرفت؛ این در حالیست که حرکت با برنامه می‌تواند ما را به سرانجام منظور برساند.

عتباتی ادامه داد: برنامه ریزی یعنی نظم و انضباط در کار‌ها و این یعنی حرکت اصولی و درست در مسیر تعیین و تعریف شده که یقیناً منتهی به نتایج و بازده مطلوب خواهد شد.

وی افزود: آمار‌ها و عملکرد شعب مورد بررسی دقیق و کارشناسانه قرار گرفته است و در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد، تا شعبی که موجودی آن‌ها رو به افزایش است با تلاش مضاعف مانع افزایش پرونده شوند و وضعیت را بهبود ببخشند و یک ثبات و آرامش نسبی در شعب حاکم شود.

عتباتی ادامه داد: سختی کار دادگستری بر کسی پوشیده نیست و با توجه به حجم بسیار بالای پرونده‌ها کار واقعاً طاقت فرساست، ولی ما در سخت‌ترین شرایط مثل دفاع مقدس نشان دادیم با کار جهادی و ایثار می‌توان کار‌های بزرگی کرد. از همه قضات محترم تجدیدنظر استان آذربایجان غربی می‌خواهم با کار جهادی و ایثار امور را انجام دهند و موجبات ارتقاء کیفی رسیدگی به پرونده‌ها را فراهم کنند.

در ادامه جلسه زارع سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی به ارائه گزارش آماری شعب تجدیدنظر این استان پرداخت و سپس قضات تجدیدنظر حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود و ارائه طریق و پیشنهاد راهکار‌هایی پیرامون موضوع جلسه پرداختند و جلسه با اتخاذ تصمیماتی به کار خود خاتمه داد.

 

انتهای پیام/