عربستان آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران را با خود به گور می‌برد
عربستان آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران را با خود به گور می‌برد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله آماده‌ شلیک به سمت اسرائیل است، گفت: عربستان آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران را با خود به گور می‌برد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قرار داشتن در […]

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله آماده‌ شلیک به سمت اسرائیل است، گفت: عربستان آرزوی کشاندن جنگ به داخل ایران را با خود به گور می‌برد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قرار داشتن در آستانه ۶ تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال ۶۰، زمانی‌که ایشان در آن زمان رئیس جمهور بودند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تفضل الهی رهبر فرزانه در آن ترور سالم ماندند.

وی افزود:  بعد از گذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی (ره) با درایت مقام معظم رهبری همچنان همانند دوران امام خمینی(ره) کشور اداره می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی، اضافه کرد: روز شهادت شهید بهشتی روز قوه قضائیه نامگداری شده چرا که در اسلام پایگاه قضاوت از تمام جایگاه‌ها والاتر است زیرا در آن اموال و جان مردم برابر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اسلام قاضی موفق فردی است که عدالت آن بر روی انصاف و عدل باشد، خداوند

نگهدار افراد مخلص قوه قضائیه باشد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ادامه با قدردانی از حضور سردار سرلشکر رحیم صفوی در تبریز، گفت: سردار صفوی  در قضیه ۲۹ بهمن تبریز در جریان راهپیمایی دانشگاه مجروح شده و تیر خورده‌اند و خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس اسلام هستند.

وی افزود: این سردار با رزمندگان لشگر عاشورا مانوس هستند و این انس با آذربایجان همچنان ادامه دارد.

حجت‌السلام آل‌هاشم با تاکید به اینکه در دوران حساس و سرنوشت ساز در منطقه هستیم، گفت: برخی حاکمان و دولت‌های عربی که داعیه رهبری جهان اسلام دارند در صدد ایجاد مشکلات در اسلام هستند.

وی بیان کرد: تهاجم بی‌رحمانه عربستان به ملت مظلوم یمن و حمایت و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی

نمونه‌ا‌‌ی از جنگ‌های نیابتی در منطقه است که ضمن تضعیف اسلام، هدف انحراف افکار عمومی از فلسطین و برتری رژیم صهیونیستی در منطقه را به دنبال دارد.

امام جمعه تبریز بیان کرد: آمریکا و اسرائیل با حمایت از تروریست‌ها و گروه‌های تروریستی سعی می‌کند اسرائیل را در جایگاه امن قرار دهد ولی به فضل‌الهی با وجود همه خصومت‌ها و فتنه‌افکنی‌ها، اسلام راه خود را ادامه داده و به لطف خداوند به زودی قدس شریف به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه باید کشورهای اسلامی متوجه تفرقه‌افکنی اسرائیل باشند، گفت: اخیراً جمهوری آذربایجان در خصوص تامین امنیت «بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی» از صهیونیست‌ها درخواست کمک کرده بود و در ۱۶ فروردین ماه پروازی از اسرائیل به آذربایجان شده که شامل دستگاه‌های الکترونیکی و سرویس اطلاعاتی موصاد وارد کرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص این مسئله یکی از نیروهای مخفی موصاد با لباس نیروهای امنیتی باکو وارد جمهوری آذربایجان شده همچنین به منظور تامین امنیت بازی‌های همبستگی چند مامور مخفی خود را به این کشور اعزام کند، هشدار داد: دولت و ملت مسلمان جمهوری آذربایجان باید مواظب باشند حضور نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در آذربایجان به بهانه تامین امنیت فرصت مناسبی به آنها خواهد داد تا محل اقامت اتباع جمهوری اسلامی و سایر کشورهای اسلامی زیر نظر داشته و برای جلب همکاری اعضای تیم‌های ورزشی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم ۲ کشوری که دوست و مسلمان است بین‌ آنها اختلاف بیافتد.