طرح‌های مسیرگشایی مصوب مطابق اولویت پیگیری می‌شوند
طرح‌های مسیرگشایی مصوب مطابق اولویت پیگیری می‌شوند

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با اعلام این خبر، افزود: اجرای طرح‌های مسیرگشایی مصوب بر اساس اولویت، نقش سازنده در سطح حوزه به جهت تغییر چهره شهر و روان‌سازی تردد و ایجاد فضای مناسب برای دستیابی به اهداف توسعه شهری دارد. وی اضافه کرد: پروژه‌های مسیرگشایی در راستای رفع گره‌های ترافیکی، تسهیل عبور و […]

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با اعلام این خبر، افزود: اجرای طرح‌های مسیرگشایی مصوب بر اساس اولویت، نقش سازنده در سطح حوزه به جهت تغییر چهره شهر و روان‌سازی تردد و ایجاد فضای مناسب برای دستیابی به اهداف توسعه شهری دارد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مسیرگشایی در راستای رفع گره‌های ترافیکی، تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی، کاهش بار ترافیکی، تحکیم و نوسازی بافت‌های فرسوده از سوی شهرداری منطقه چهار در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شهرداری منطقه ۴ تبریز اظهار داشت: در این راستا مسیرگشایی فلسطین‌جنوبی به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۴ متر در حال اجرا است و در حال توافق با مالکین قطعات باقی‌مانده در مسیر پروژه هستیم.

علیلو با اشاره به نقش شهروندان در اجرای این پروژه‌ها، تاکید کرد: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست و مشارکت شهروندان زمینه‌ساز اجرای سریع طرح‌های مسیرگشایی است.