ضرورت توجه به اولویت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برای پروژه‌های آسفالت‌ریزی
ضرورت توجه به اولویت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برای پروژه‌های آسفالت‌ریزی

ضرورت توجه به اولویت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برای پروژه‌های آسفالت‌ریزی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توجه در برنامه ریزی پیشنهادات آسفالت ریزی برای پروژه هایی که از اولویت اجرای بالایی برخوردار هستند شد. به گزارش قلم پرس،، روح الله رشیدی در جلسه هم اندیشی اولویت بندی […]




ضرورت توجه به اولویت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برای پروژه‌های آسفالت‌ریزی

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توجه در برنامه ریزی پیشنهادات آسفالت ریزی برای پروژه هایی که از اولویت اجرای بالایی برخوردار هستند شد.

به گزارش قلم پرس،، روح الله رشیدی در جلسه هم اندیشی اولویت بندی پروژه های آسفالت ریزی سال ۱۴۰۳ با اشاره به حساسیت موضوع پروژه های آسفالت ریزی و اهمیت آن برای شهروندان به برنامه ریزی دقیق جهت اجرای کامل پروژه های اولویت دار و پایبندی به اولویت های تعیین شده در اجرا تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از گزارش جامع معاونت فنی و عمرانی در ارائه عملکرد پروژه های آسفالت مناطق و همچنین ارائه اولویت بندی برای سال آتی خواستار راه اندازی سامانه pms برای شفافیت بیشتر موضوع و دسترسی آسان به اطلاعات پروژه های آسفالت شد.

رشیدی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع تولید آسفالت و کیفیت آن گفت: راه اندازی کارخانه دوم تولید آسفالت سازمان عمران از خواسته های اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بوده و در این راستا و جهت تسریع راه اندازی آن حاضر به انجام اقدامات و کمک های لازم هستیم .

وی ضمن پیگیری روند اولویت بندی پروژه آسفالت ریزی گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته در جلسات قبلی موضوع آسفالت، به نظر می رسد اجرای پروژه های آسفالت ریزی اساسی بر اساس نیاز دارای اولویت بیشتری بوده و از این رو خواستار مد نظر قرار دادن  این مهم در برنامه ریزی اولویت های پروژه های آسفالت ریزی مناطق هستیم.