ضرورت اعمال مراقبت‌های پیشگیرانه و بازدارنده به منظور کنترل مجرمین شرور
ضرورت اعمال مراقبت‌های پیشگیرانه و بازدارنده به منظور کنترل مجرمین شرور

خبرگزاری میزان – جلسه ستاد کنترل مجرمین اسفراین استان خراسان شمالی با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد. در این جلسه که قضات و مدیران دفاتر اجرای احکام کیفری و مدنی و فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز حضور داشتند؛ باباخانی، رئیس دادگستری این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مراجع […]

خبرگزاری میزان – جلسه ستاد کنترل مجرمین اسفراین استان خراسان شمالی با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که قضات و مدیران دفاتر اجرای احکام کیفری و مدنی و فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز حضور داشتند؛ باباخانی، رئیس دادگستری این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مراجع انتظامی اسفراین از فرمانده انتظامی این شهرستان خواست: ضمن اعمال مراقبت‌های لازم و پیشگیرانه و بازدارنده در خصوص کنترل مجرمین حرفه ای، خطرناک و سابقه دار در این شهرستان در راستای دستگیری متهمین و محکومین متواری نیز تسریع نمایند.

یگانه پور، فرمانده انتظامی اسفراین خاطر نشان کرد: با همه کمبود‌هایی که وجود دارد تمام تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دستور‌های قضایی را در اسرع وقت انجام داده و با برقراری زمینه‌های تحقق امنیت پایدار در این شهرستان آسایش عمومی را بیش از پیش نهادینه سازیم.

انتهای پیام/