شهید شاخص هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد
شهید شاخص هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد

شهید شاخص هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، ستاره تکواندو اهر معلم شهید عباس اصلانی انتخاب شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، شهید عباس اصلانی تکواندوکار شهرستان اهر و دانشجوی دانشگاه تربیت معلم علامه امینی ستاره‌ای درخشان در ورزش اهر و آذربایجان شرقی است. ۳۶ سال از شهادت شهید بزرگوار عباس اصلانی معلم و تکواندوکار شهرستان اهر […]



شهید شاخص هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، ستاره تکواندو اهر معلم شهید عباس اصلانی انتخاب شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، شهید عباس اصلانی تکواندوکار شهرستان اهر و دانشجوی دانشگاه تربیت معلم علامه امینی ستاره‌ای درخشان در ورزش اهر و آذربایجان شرقی است.

۳۶ سال از شهادت شهید بزرگوار عباس اصلانی معلم و تکواندوکار شهرستان اهر گذشت.

وی از همان دوران کودکی علاقه و ارادت خود به ائمه اطهار(ع) را نشان داده و به عضویت هیات حسینیه ی جوانان اهر درآمد. ذوق علم و یادگیری مسایل دینی وی را پای جلساتی که در مسجد امام رضا(علیه السلام) برگزار می شد، کشاند. کلاس پنجم ابتدایی بود که مسئولیت کتابخانه ی هیات را بر عهده گرفت. در دوران تحصیل به عضویت انجمن اسلامی مدرسه‌اش در آمد و بعد از اتمام دوران تحصیلی وارد تربیت معلم علامه امینی شده در رشته دینی و عربی مشغول به تحصیل شد.

وی با عضویت در هلال احمر دوره فوریت‌های پزشکی را فرا گرفته و در شهر خود شروع به خدمت به قشر مستضعف پرداخته و بسیار اوقات بابت تزریق و کمک‌های درمانی خود مبلغی دریافت نمی‌کرد..

با اعلام تشکیل بسیج بیست میلیونی به عضویت بسیج درآمده و به صورت داوطلب راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

در عملیات بیت المقدس ۲ برای نبرد با رژیم بعثی لباس رزم به تن کرده و برای حفظ از انقلاب اسلامی و وطن به مصاف دژخیمان شتافت.

وی در روز ۲ بهمن سال ۱۳۶۶ به شهادت رسیده و سربلند از آزمون عشق و ایثار بیرون آمد.

روحش شاد ، راهش پررهرو و یادش گرامی باد

انتهای پیام/۶۰۰۱۷