شهید باکری الگوی تمام عیار شهرداران است/ ضرورت ایجاد انگیزه برای افزایش مشارکت‌های مردم
شهید باکری الگوی تمام عیار شهرداران است/ ضرورت ایجاد انگیزه برای افزایش مشارکت‌های مردم

شهردار تبریز با اشاره به اینکه شهید باکری الگوی تمام عیار شهرداران است، گفت: روحیه جهاد و ایثار ایشان الگوی خدمتگذاری در عرصه ‌های مختلف برای شهرداران مناطق و مدارس تبریز است. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر امروز در جمع شهرداران مدارس تبریز با گرامیداشت ۲۵ اسفند، سالگرد شهادت سردار شهید مهدی باکری […]

شهردار تبریز با اشاره به اینکه شهید باکری الگوی تمام عیار شهرداران است، گفت: روحیه جهاد و ایثار ایشان الگوی خدمتگذاری در عرصه ‌های مختلف برای شهرداران مناطق و مدارس تبریز است.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر امروز در جمع شهرداران مدارس تبریز با گرامیداشت ۲۵ اسفند، سالگرد شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار گفت: ۲۵ اسفند روز شهردار یادآور خصوصیات و شاخص های شهرداری است که در ارومیه با تمام توان به مردم خدمت کرد و در نهایت در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسید. امروز شهید باکری بدون شک باید الگوی شهرداران مدارس و مناطق مختلف باشد.

وی ادامه داد: شهرداران مدارس باید روی زندگینامه، خصوصیات و فعالیت های شهید باکری مطالعه داشته باشند؛ شهید باکری از حق خود به خاطر مردم می گذشت.

شهردار تبریز در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد انگیزه برای افزایش مشارکت‌های مردمی گفت: اصلی ترین کار شهرداران افزایش مشارکت های مردمی است. باید زمینه افزایش مشارکت های مردمی فراهم شود و بدون شک مشکلاتی که به وجود می آید را می توان با حضور مردم حل کرد.

شهین باهر با بیان اینکه باید فرهنگسازی های لازم برای تمیز نگه داشتن مدارس توسط شهرداران هر مدرسه انجام شود، افزود: باید دانش آموزان یاد بگیرند که کارهای خودشان را خود انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران مدارس الگوی رفتاری سایر دانش آموزان باید باشند، افزود: در سال جدید نیز با همکاری آموزش و پرورش بحث های آموزش شهروندی در مدارس به صورت رسمی و جدی آغاز می شود.