شهرک جوانان منتظر مجوز وزارت کشور است/ساماندهی حاشیه‌نشینی کلید می‌خورد
شهرک جوانان منتظر مجوز وزارت کشور است/ساماندهی حاشیه‌نشینی کلید می‌خورد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر این که پروژه راهبردی ساماندهی حاشیه نشینی تبریز در حال عملیاتی شدن است، گفت: توافقات استانی برای تحویل اراضی موسوم به شهرک جوانان نهایی شده و این پروژه منتظر مجوز وزارت کشور برای ورود به فاز اجرایی است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، […]



رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر این که پروژه راهبردی ساماندهی حاشیه نشینی تبریز در حال عملیاتی شدن است، گفت: توافقات استانی برای تحویل اراضی موسوم به شهرک جوانان نهایی شده و این پروژه منتظر مجوز وزارت کشور برای ورود به فاز اجرایی است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی نوای باغبان صبح امروز در نشست مشترک اعضای شورا با نمایندگان مجلس اظهار کرد: تفاهم نامه مشترک واگذاری اراضی ۱۳۵ هکتاری شهرک جوانان به شهرداری، اخیرا به امضاء شهرداری، اداره کل راه و  شهرسازی و استانداری رسیده و در صورت تسریع وزارت کشور در صدور مجوز نهایی، این پروژه وارد فاز عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های شورا و شهرداری در این پروژه مهم ساماندهی حاشیه‌نشینی گفت: در صورت صدور مجوز وزارت کشور، مدیریت شهری تبریز به دنبال آن است تا با ایجاد و ساخت واحدهای مسکونی  و برنامه ریزی برای انتقال بخشی از واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده و حاشیه‌ای شهر، زمینه را برای حل بخشی از بحران و نگرانی‌های موجود در این بافت‌ها فراهم کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی خواست، در راستای پیگیری صدور مجوز نهایی از سوی وزارت کشور، همکاری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/