شهرستان اهر رکورددار بارش در آذربایجان‌شرقی
شهرستان اهر رکورددار بارش در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته با ۲۲/۷ میلیمتر از شهرستان اهر گزارش شده است. افشین ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، شاهد رگبار باران و رعد و برق در استان به ویژه نیمه شمالی استان بودیم که […]

[ad_1]


مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته با ۲۲/۷ میلیمتر از شهرستان اهر گزارش شده است.

افشین ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، شاهد رگبار باران و رعد و برق در استان به ویژه نیمه شمالی استان بودیم که بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان اهر با ۲۲/۷ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین بارش به ترتیب از شهرستن های اهر، ورزقان،مرند، جلفا، کلیبر، تبریز و سراب گزارش شده که بیش از ۱۰ میلیمتر بارش داشته‌اند.

ابراهیمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چاراویماق و ورزقان با سه درجه سانتی گراد خنک‌ترین و جلفا با ۱۱ درجه سانتیگراد گرمترین شهر گزارش شده است.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی  تصریح کرد: این سامانه بعد از ظهر امروز استان را ترک خواهد کرد و از فردا جوی پایدار در استان حاکم و افزایش دما خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱


[ad_2]