شهردار کلانشهر تبریز باید بر روند شایعات ورود کند / موضوع ضرب و شتم حوادثی خود ساخته است
شهردار کلانشهر تبریز باید بر روند شایعات ورود کند / موضوع ضرب و شتم حوادثی خود ساخته است

سخنگوی شورای شهر تبریز در خصوص فیلمی منتشر شده در فضای مجازی با عنوان ضرب و شتم پیرمرد جگر فروش دستفروش تبریزی، گفت: این گونه حوادث، حوادثی خود ساخته بود چنانچه شهرداری مربوط به این منطقه، مدعی شده که هیچ‌کدام از این افراد متعلق به شهرداری منطقه ذیربط نیستند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، […]

سخنگوی شورای شهر تبریز در خصوص فیلمی منتشر شده در فضای مجازی با عنوان ضرب و شتم پیرمرد جگر فروش دستفروش تبریزی، گفت: این گونه حوادث، حوادثی خود ساخته بود چنانچه شهرداری مربوط به این منطقه، مدعی شده که هیچ‌کدام از این افراد متعلق به شهرداری منطقه ذیربط نیستند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، فیلمی با عنوان ضرب و شتم پیرمرد جگر فروش  دستفروش تبریزی که در فضای مجازی دست به دست شده و ابهاماتی را در اذهان مردم ایجاد کرده است. کریم صادق زاده، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و سخنگوی شورای شهر تبریز در این باره ضمن تأکید بر اینکه این ضرب و شتم از سوی روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ تبریز تکذیب شده است و ادامه داد: این گونه حوادث، حوادثی خود ساخته بود چنانچه شهرداری مربوط به این منطقه، مدعی شده که هیچ‌کدام از این افراد متعلق به شهرداری منطقه ذیربط نیستند.

وی افزود : افرادی که چنین حوادثی را به دلیل زیرسؤال بردن عوامل شهرداری انجام می‌دهند و در حال حاضر مورد بررسی است که باید اینگونه موارد مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

صادق زاده با تأکید بر اینکه تذکراتی در صحن شورای اسلامی کلانشهر عنوان خواهد شد تصریح کرد: شهردار کلانشهر تبریز باید بر روند این شایعات ورود کند هم چنین ضمن قدردانی از پیگیری‌های مستمر خبرگزاری فارس بر تلاش در راستای حقوق شهروندی، مبنی بر اینکه این  پیگیری‌ها موجب خواهد شد تا چنین مواردی کاهش یافته و شفاف سازی شود.