شهردار منطقه ۲ تبریز معرفی شد
شهردار منطقه ۲ تبریز معرفی شد

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر صبح امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲ تبریز حضور یافته و طی حکمی داود طالب‌نژاد را به عنوان شهردار این منطقه معرفی و از زحمات محمدباقر خوشنواز قدردانی کرد. شهردار تبریز در این آیین اظهار کرد: با تغییر مدیریت، تفکرات و ایده‌های جدید مطرح می‌شود؛ بیشتر به […]

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر صبح امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲ تبریز حضور یافته و طی حکمی داود طالب‌نژاد را به عنوان شهردار این منطقه معرفی و از زحمات محمدباقر خوشنواز قدردانی کرد.

شهردار تبریز در این آیین اظهار کرد: با تغییر مدیریت، تفکرات و ایده‌های جدید مطرح می‌شود؛ بیشتر به دنبال مدیریت علمی و فنی هستیم و در کنار آن معتقدم که شاخصه های دیگری نیز در پیشبرد امور ضروری است.

وی افزود: حضور یک مدیر بیش از چهار سال موجب روزمرگی می‌شود لذا قصد داشتم که تغییراتی در این منطقه داشته باشیم.

رنجبر با اشاره به اهمیت شهرداری منطقه ۲ تبریز در عمران و توسعه شهر تصریح کرد: اهمیتی که منطقه ۲ دارد، می تواند نقش مهمی در توسعه و عمران شهر ایفا کند و در کنار آن  به لحاظ فرهنگی توقعات خاصی از سوی ساکنان این منطقه وجود دارد.

 وی اضافه کرد: به لحاظ اقتصادی هم این منطقه نقش مهمی در توسعه شهر دارد و به همین دلیل خواستم قوی ترین فرد را برای مدیریت آن انتخاب کنم و امیدوارم که در بخش های متعدد پیشتاز مناطق باشد.

در این آیین محمدباقر خوشنواز شهردار سابق منطقه ۲ اهم پروژه‌های اجرا شده در این منطقه طی چهار سال گذشته را تشریح کرد.