شهردار تبریز: فرهنگ نوک پیکان تحولات اجتماعی است
شهردار تبریز: فرهنگ نوک پیکان تحولات اجتماعی است
فرهنگ نوک پیکان تحولات اجتماعی استشهردار تبریز گفت: حوزه فرهنگ به نوعی نوک پیکان تحولات اجتماعی است و برای انجام وظایف‌مان باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: از اقدامات صورت‌گرفته توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حوزه‌های مختلف صمیمانه قدردانی می‌کنم. تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته اهمیت دارند و لازم است با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب در راستای تداوم این اقدامات گام برداریم.

وی با اشاره به جایگاه فرهنگ در تحولات اجتماعی افزود: حوزه فرهنگ به نوعی نوک پیکان تحولات اجتماعی است و برای انجام وظایف‌مان باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم. شهرداری یک‌ نهاد خدمت‌رسان بوده و برای ارائه خدمات به همشهریان عزیز شکل گرفته است.

رنجبر گفت: امروز ضرورت کار فرهنگی بر همگان مشخص و مبرهن بوده و برحسب اهمیت این حوزه، تکریم و معارفه ریاست این سازمان را جزو برنامه‌های نخست قرار دادیم. باید در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نقش‌آفرین و تأثیرگذار باشیم تا بتوانیم در راستای جلب رضایت همشهریان حرکت کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: فعالیت‌های گردشگری و سلامت نیز در راستای مسیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و باید در این حوزه فعالیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی و سلامتی همشهریان خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق هستیم تا به سمت توسعه ورزش همگانی حرکت کنیم. ضمن همکاری با نهادهای مختلف و فعال در این حوزه تلاش می‌کنیم با مکان‌یابی مناسب، زیرساخت‌های ورزشی را برای همگانی کردن ورزش توسعه دهیم.

رنجبر اظهار کرد: کمک به رشد استعدادها، ارتقای سطح سلامت جامعه و … از جمله بخش‌هایی هستند که باید در حوزه ورزش نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشت. ورزش کارمندی نیز بخش دیگری است که در سلامت کارکنان شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همشهریان مؤثر است و باید به آن توجه شود. در نهایت وظیفه ما خدمت به شهروندان تبریزی است و باید با تمام توان در راستای ارائه خدمات به همشهریان عزیز حرکت کنیم.