شهرداری منطقه ۱۰ قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز شد
شهرداری منطقه ۱۰ قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز شد

به گزارش قلم پرس، دیدار فینال مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز بین دو تیم شهرداری منطقه ۱۰ و شهرداری منطقه ۴ از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در سالن پورشریفی تبریز آغاز شده و با برتری یک بر صفر به پایان رسید. این دیدار در حالی شروع شد که دو تیم در ابتدای کار به دنبال کسب […]

به گزارش قلم پرس، دیدار فینال مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز بین دو تیم شهرداری منطقه ۱۰ و شهرداری منطقه ۴ از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در سالن پورشریفی تبریز آغاز شده و با برتری یک بر صفر به پایان رسید.

این دیدار در حالی شروع شد که دو تیم در ابتدای کار به دنبال کسب شناخت بیشتر از حریف بودند اما محمدرضا محمودی در همان دقایق اول توانست دروازه شهرداری منطقه ۴ را باز کند. پس از گل نخست این دیدار، بازی سرعت بیشتری به خود گرفت و دو تیم حملات زیادی روی دروازه همدیگر خلق کردند اما تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت تا بازی با برتری یک بر صفر نارنجی پوشان شهرداری منطقه ۱۰ ادامه پیدا کند.

نیمه نخست این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شهرداری منطقه ۱۰ به پایان رسید. در نیمه دوم بازی نیز دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با برتری یک بر صفر شهرداری منطقه ۱۰ پیگیری شود.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شهرداری منطقه ۱۰ به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز را کسب کند. شهرداری منطقه ۴ نیز در رده دوم قرار گرفت.

در دیدار نیمه نهایی این مسابقات نیز سازمان عمران شهرداری به مصاف شهرداری منطقه یک رفته و توانست با نتیجه ۳ بر یک مقابل حریف خود به پیروزی رسیده و مقام سوم را کسب کند. در این بازی ارسلان ملالاری، رامین حامد بیابانی و مهرداد حسن پور برای سازمان عمران گلزنی کردند. تک گل شهرداری منطقه یک نیز توسط سجاد موذن وارد دروازه حریف شد. در پایان مسابقات محمدرضا محمودی، زننده تک گل دیدار فینال مسابقات با ۳۱ گل زده به عنوان فنی‌ترین بازیکن و آقای گل رقابت‌ها انتخاب و معرفی شد.

در پایان دیدارهای امروز، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری تبریز در سالن پورشریفی تبریز برگزار و جوایز ۳ تیم برتر این رقابت‌ها با حضور مسئولان استانی و شهری اهدا شد.