شهرداری در سال ۹۷ هیچ بدهی به کارگران ندارد
شهرداری در سال ۹۷ هیچ بدهی به کارگران ندارد

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، عملکرد شهرداری عالی و برای من قابل قبول است. به گزارش قلم پرس، کریم صادق زاده با بیان اینکه در سال گذشته شهرداری عملکرد مناسبی در تمام حوزه ها داشته است گفت: در سال ۹۷ هیچ گونه بدهی از بابت حقوق و […]

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، عملکرد شهرداری عالی و برای من قابل قبول است.

به گزارش قلم پرس، کریم صادق زاده با بیان اینکه در سال گذشته شهرداری عملکرد مناسبی در تمام حوزه ها داشته است گفت: در سال ۹۷ هیچ گونه بدهی از بابت حقوق و مزایای کارگران وجود ندارد که این اتفاقی ارزشمند است.

او با اشاره به اینکه شهرداری در سال ۹۷ عملکرد مالی مناسب تری نسبت به سال قبل داشته اظهار داشت: در سال ۹۷ شهرداری توانست ۱۶ درصد از هزینه های جاری خود را کاهش داده و به تناسب آن بودجه عمرانی افزایش یافته است.

صادق زاده افزود: ۱۰ پارکی که در ابتدای سال وعده داده شده بود تکمیل و به بهره برداری رسید و از سوی دیگر شاهد تکمیل پروژه های مسیرگشایی در مناطق مختلف شهر بودیم.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اظهار رضایت از عملکرد عمرانی شهرداری گفت: با وجود شرایط بد اقتصادی، شهرداری تبریز بخشی از بدهی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی که از ادوار گذشته به این دوره رسیده بود پرداخت کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تصویب بودجه ۱۶۶۸ میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: امیدواریم تصویب این بودجه با پروژه هایی که برای آن تعریف شده بتواند به رضایتمندی بیشتر شهروندان منتهی شود.

صادق زاده گفت: پروژه های عمرانی مانند تقاطع غیر همسطح نصر، پارک صفاری، مشارکت در ساخت بزرگترین مرکز رفاهی و خدماتی شهر در محل شرکت اتوبوسرانی از جمله طرح هایی است که در بودجه به تصویب رسیده است.

سخنگوی شورای شهر، تبریز را شهر زندگی خواند و گفت: برای توسعه و آبادانی شهر نیازمند مشارکت و همراهی مردم هستیم و باید تلاش کنیم با اقدامتی که انجام می دهیم اعتماد عمومی به شهرداری را افزایش دهیم تا شاهد توسعه بیشتر شهر باشیم.