شهرداری تبریز آماده همکاری با نهادهای متولی برای برگزاری کنگره ملی استاد شهریار است
شهرداری تبریز آماده همکاری با نهادهای متولی برای برگزاری کنگره ملی استاد شهریار است

شهردار تبریز گفت: مجموعه شهرداری تبریز آماده همکاری با سایر نهادها و مجموعه ها برای برگزاری کنگره ملی استاد شهریار است. به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر به مناسبت سالروز درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی با حضور در منزل این شاعر گرانقدر، به مقام وی ادای احترام کرد. او در حاشیه […]

شهردار تبریز گفت: مجموعه شهرداری تبریز آماده همکاری با سایر نهادها و مجموعه ها برای برگزاری کنگره ملی استاد شهریار است.

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر به مناسبت سالروز درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی با حضور در منزل این شاعر گرانقدر، به مقام وی ادای احترام کرد.

او در حاشیه بازدید از این موزه با بیان اینکه مقام علمی و ادبی استاد شهریار باعث اعتلای نام تبریز شده است، اظهار داشت: استاد شهریار نه یک چهره محلی و ملی، بلکه یک چهره جهانی است.

شهردار تبریز افزود: تبریز مفتخر است که زادگاه چنین استاد نامداری بوده و بر همین اساس است که باید دنبال معرفی این استاد به جهانیان باشیم.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از بی‌توجهی دستگاه‌های مسئول در حوزه فرهنگ اظهار داشت: ما انتظار داریم دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ به این مسائل بیشتر رسیدگی کنند.

او گفت: اگر شهرداری در حوزه‌هایی که تخصص ندارد ورود کند احتمال خطا و نتیجه نامطلوب وجود دارد ولی اگر سایر دستگاه‌های مرتبط قصد هر گونه برنامه‌ای در خصوص گرامیداشت مقام شاعر بزرگ داشته باشند شهرداری تبریز آماده همکاری است.